ILLANVIETTOA JA TÄYSIN JOUTAVAA TURINAA ( osa II )

Viestiketju:
ILLANVIETTOA JA TÄYSIN JOUTAVAA TURINAA ( osa II )

vesjohto vähän reilummin kohmeessa ku ei tuu saunallekkaan vettä...
 
kaikki vaikuttaa olevan kunnossa....vihree palaa ei vikakoodeja ulkoyksikkö ei jäässä puhallin pyörii...oisko vaan aineet karannu eli kannattaako korjata :rolleyes: (gigantissa uus 1200e)
nyt sain vikakoodin päälle....vilkuttaa valo 5 kertaa eli vikakoodi 5 oiskohan korttivika :rolleyes:
 
Lähinaapuri oli ostannu joulun jälkeen jonkun lähimarketin kinkuista tyhjäks. 19 kpl:p.. On niitä nyt Mikkelissä kaverillaan palvaamassa savusaunapalviksi:ruokaa:.
Aamusella kun heräiltiin noin klo 5 niin läppäri ei suostunu sääsivuja avaamaan. Ilmotti vaan ettei yhteyttä verkkoon. Kännykkä mulla "mokkulana", kännykkä ilmotti että simkortti virhe. Virta pois ja päälle niin hetken toimi. Irrotin sit akun ja simkortin ja putsailin kontakteja sit toimi taas.:evil:.
Eikä siinä vielä kaikki. Läppärin oman hiiren vasen nappi jumitti pohjaan:outs:.. Pihviveitten kärjellä se ylös tuli. Nyt sitä pitää oikein kunnolla napauttaa että toimii.. Langaton hiiri ja naruhiiri jossain? Mikkikisu vissiin syöny kaikki hiiret tästä torpasta?:shokki:.
 
tulloo lämmin ilta...tiileri yli 100 ja mökissä jo 23 eikä ilppi jäähdytä :confused:
 
googlelogo_color_74x24dp.png

Vahvista ikäsi credit-kortilla"
Kaikkea sitä google koettaa...
 
Vantaan motonetissä joku uus kisalaji, kannattele starttiakkua jono muodostelmassa. Tuntu olevan kovaa valuuttaa :)
 
Vantaan motonetissä joku uus kisalaji, kannattele starttiakkua jono muodostelmassa. Tuntu olevan kovaa valuuttaa :)

Perjantaina kävin. Olinkohan kassajonossa viidentenä ja jonon kolmas akku oli mulla kärryissä. Nuo pari poikkeusta taisi olla jotain teinipoikia ostamassa karkkia ja wunderpaumia mopoautoon. Osa oli ihan pelkän akun perässä kaupassa. Itse tajusin maastouttaa akun, eli heräteostoksia se 2-3x € akkuun verrattuna. Grillibrikettejä ja muuta talvivarustetta.
 
Hyvä, että vanha varasto lähtee liikkeelle. Voi itse ostaa sitten myöhemmin keväällä tuoretta.
 
Itse kävin akun ostamassa jo ennen näitä pakkasia, ei vielä silloin ollut suurempaa ruuhkaa akku hyllyssä, hyvin kyllä starttas - 30°c pakkasessa. :peukku:
 
Viime talvellehan minäkin tuota akkua perjantaina ostin. Ois silloin jo sietänyt vaihtaa.
 
Tuossa joulukuun alkupäivinä investoin akkumulaattoriin. Pari kertaa vihjaili, kun Webasto ei lähtenyt käyntiin kone sammuksissa. Hyvin kyllä jaksoi muuten toimia vielä.
 
Sehän näissä nykyakuissa on, kun ei monikaan anna mitään oiretta etukäteen, yks kerta vaan ei enää starttaa :(
 
Takaisin
Ylös