Ihmettelyn aihetta taas

Viestiketju:
Ihmettelyn aihetta taas

minäkin oon ihmetellyt kun ei oo mitään sattunut pitkään aikaan......mutta en ole myös tehnytkään yhtään mitään :rolleyes:
 
Siis mikä tää juttu on? Kuka tuo räjähtäny kaveri oli? Joku kuuluisuus? Vai miks nyt on suljetussa tilassa pilleillä hölmöilly nostettu tapetille?
 
Siis mikä tää juttu on? Kuka tuo räjähtäny kaveri oli? Joku kuuluisuus? Vai miks nyt on suljetussa tilassa pilleillä hölmöilly nostettu tapetille?
Tämä mies rakentaa iso oisko joku kiinan mallista laivaa. Ja monenlaista muutakin vesi laitetta.
 
Onks se joku tubejulkkis? Enpä ole yhtään tubettajaa seurannu. Joskus jonkun videon satunnaisesti kattonu, jos jossain on linkki ollut.
 
Siis mikä tää juttu on? Kuka tuo räjähtäny kaveri oli? Joku kuuluisuus? Vai miks nyt on suljetussa tilassa pilleillä hölmöilly nostettu tapetille?
Dough Jakson taikka semmonen, lopetti työskentelyn ja alko rakentaan origami venettä tyhjästä joku vuosi takaperin. Väittäsin ettei tässä hölmöilty mitään, ainaka semmosessa juutuupi mielessä. Kokemustakin lienee, siksi tässä ainakin itse olen ihmeissäni.
 
Eipä tuo paljoo vaadi.
Pillit kun sammuu niin missäs se sytkä olikaan, hups tuossahan se ja sitten räps PUM.
Ikkunan saa hakee naapurin seinästä, senverran kiukkuseen läks
 
Dough Jakson taikka semmonen, lopetti työskentelyn ja alko rakentaan origami venettä tyhjästä joku vuosi takaperin. Väittäsin ettei tässä hölmöilty mitään, ainaka semmosessa juutuupi mielessä. Kokemustakin lienee, siksi tässä ainakin itse olen ihmeissäni.
Tätä tuli seurattua aikanaan. Sitten se rupes joissain videoissa vittuilemaan kommentoijille jotka olivat huolissaan turvavarusteiden puutteestä. Tais jossain pätkässä vähän haistattaa paremmin jos oikein muistelen. Paljon lepposempia oli nuo alkupään videot missä se eka vaimo vielä oli mukana. Ei ole tullut enää pariin vuoteen seurattua.


Onks se joku tubejulkkis? Enpä ole yhtään tubettajaa seurannu. Joskus jonkun videon satunnaisesti kattonu, jos jossain on linkki ollut.

Tällä oli avustajia ympäri maailmaa. Menivät tuonne Tulsaan laivaa rakentamaan ja saivat ilmaisen ylläpidon mutta eivät palkkaa. Ilmeisesti aika suosio oli ja tulijoita piisas. Kätevä ukko tekemään käsitöitä vaikka päiväduunissa istui toimistossa ja puljasi tietokoneiden kanssa.

Ikävä juttu, toivottavasti tokenee ja saavat paatin vesille.
 
Ei vaan oo yleensä nää pallonkiertäjät hirveesti huudellu etukäteen suunnitelmistaan, ketkä on itse veneensä tehnyt ja sillä pallon kiertäny. Ei ainakaan ne keitä mä tunnen.
 
Tuo on 25-metrinen laiva, tarkoitettu merentutkijoiden talkookäyttöön. Ei mikään huviveneprojekti.
 
Takaisin
Ylös