Hauskaa, hupia, ihmettä, kuvia, videoita, juttuja (mutta ei vitsiketju)

Viestiketju:
Hauskaa, hupia, ihmettä, kuvia, videoita, juttuja (mutta ei vitsiketju)

Screenshot_20211218-182925.png
 
Heikosti on otettu numeroita talteen, miksiköhän? :tuplahäh:
Varmaan juuri laitettu esille :rolleyes:

Muistan kun sedän sain puhuttua pukiksi joskus +10 vuotta sitten, kun siskol lapset oli pieniä. Tuli minun kämpille pukeutumaan ja valitteli kun jännittää. Olisko jotain..? No ainahan jotain on, useampi napsu siinä meni. Mutta oli loppupeleissä ihan rento ja puhelias pukki.
 
Kaks keraa olen joutunut joulupukiksi ja molemmat samalla kerralla... porona olin veljelle joskus aikoinaan, teki pikku bisneksenä sitä, kuusi keikkaa oli sovittu ja viidennen jälkeen pelkäsin joutuvani itte pukkeilemaan, melko vahvoja oli olleet pukille tarjotut glögit. :)
 
Kaks keraa olen joutunut joulupukiksi ja molemmat samalla kerralla... porona olin veljelle joskus aikoinaan, teki pikku bisneksenä sitä, kuusi keikkaa oli sovittu ja viidennen jälkeen pelkäsin joutuvani itte pukkeilemaan, melko vahvoja oli olleet pukille tarjotut glögit. :)
pukkihommat loppui siihen kun palkkioksi annettiin 2 askia väärää tupakkia.....joo annoin tupakit eteenpäin kun ei maistunut :(
 
Muutaman kerran "nuornamiesnä" olin joulupukkina. Mutta niin nuorena ettei ajokorttia ollut ja kyydin tarvitsin pyydetystä talosta. Alkomaholista en vielä mitään ymmärtänyt joten se ei kuulunut kuvaan. Iso ongelma mulle ruåttin kieltä taitamattomalle oli talo jossa oli tupa täynnä ruåttinvieraita ja niillä oli tapana kiorjoittaa paketin päälle keltä paketti on ja kelle se kuuluu. Eipä siinä muuta kuin pyytää joku kielitaitoinen avustamaan kun pukilla tuo näkö alkaa heikkenemmän vuosisatojen saatossa.
 
en miäkään vielä kalajoosta ymmärtäny mutta tupakin perään olin jonkun verran.........ja sitten kun sitä virontuliaista tarjotajotaan niin takkaan joutaa mokomat :mad:
 
Meillä tyttö pelkäsi pukkia niin hurjasti, ettei halunnut, että pukki käy. Naapurin teinitytöt kävi monena jouluna tonttutyttöinä, kun pukilla oli niin kiire, ettei ehtinyt. Tonttutyttöjä ei pelännyt, eikä tunnistanut, vaikka tytöt oli lapsenlikkana usein. :peukku:
 
Pistä tilanteen vaan niinon sitte vanhana pukkina kiikkustuolissa jotain mitä muistella, mikäs se sihteeriopiston osote nyt olikaan...
 
Jouluun kuuluu myös lammaspaimenet kedolla .Oops..
 
Viimeksi muokattu:
Takaisin
Ylös