- Liittynyt
- 30 Marraskuu 2011
- Viestit
- 30,727
Alkoi Monrepoo tiistaina kesken ajon oireilla, veto muuttui vaisuksi ja käynti kulmikkaaksi. Stoppasin tienvarteen ja kaasuttelin paikallaan, yksi pytty oli joukosta poissa.
Suhailin siitä suoraan korjaamolle jossa pikaisesti tutkien vika haarukoitui nelospytyn uumeniin, tällaista sieltä sitten kannen poiston jälkeen paljastui:
[/url]
Nelospytyn toisesta pakoventtiilistä oli murtunut pala, onneksi sen suurempaa tuhoa tekemättä häipynyt pakosarjan suuntaan.
Imusarjasta paljastui edellisen omistajan tekemä kotkaus, näissä Durateceissähän on imusarjassa imuläpät jotka kuluessaan saattavat lähteä irti ja kulkeutua moottoriin, tämä tee-se -itse- mekaanikko oli poistanut läpät, mutta jättänyt akselit helisemään ja kilisemään imusarjaan..
Kansi jäi odottelemaan osia ja pääsyä koneistamoon jossa venttiilityö tehdään. Imusarjasta poistetaan nuo akselintumpit ja tulpataan reiät aimo pläjäyksellä sikaa tai vastaavaa tököttiä.
Suhailin siitä suoraan korjaamolle jossa pikaisesti tutkien vika haarukoitui nelospytyn uumeniin, tällaista sieltä sitten kannen poiston jälkeen paljastui:
Nelospytyn toisesta pakoventtiilistä oli murtunut pala, onneksi sen suurempaa tuhoa tekemättä häipynyt pakosarjan suuntaan.
Imusarjasta paljastui edellisen omistajan tekemä kotkaus, näissä Durateceissähän on imusarjassa imuläpät jotka kuluessaan saattavat lähteä irti ja kulkeutua moottoriin, tämä tee-se -itse- mekaanikko oli poistanut läpät, mutta jättänyt akselit helisemään ja kilisemään imusarjaan..
Kansi jäi odottelemaan osia ja pääsyä koneistamoon jossa venttiilityö tehdään. Imusarjasta poistetaan nuo akselintumpit ja tulpataan reiät aimo pläjäyksellä sikaa tai vastaavaa tököttiä.