Foorumi ja Tapatalk päivitetty 9.11.2012 klo 3:19

Admin1

Kansalainen
Konekansa päivittyi vbulletinin versioon 4.2.0 patch level 3 ja Tapatalk versioon 4.2.0.

Raportoikaahan mahdollisista ongelmista joko Borgille tai minulle. Päivittäkää samalla osoitetietonne, sillä minua ei enää saa kiinni Pennimedian osoitteesta. Voimassaoleva on anssi.ahola@mediatoimistopamaus.fi

Meikä on sen verran monessa liemessä tällä hetkellä, lähinnä opiskelupaineiden takia, että suosittelen kohdistamaan paineen Anssille, sorry...

Nappuloita on valikkoon pelmahtanut hieman ylimääräisiä, mutta ne pitää ampua alas.

EDIT: nyt ne ylimääräiset napit ovat hävinneet, mutta ruuvattavaa varmaan kyllä löytyy.

Joo, sääsin. Koska vanha menu oli itse kustomoitu, päivitys valitteli templatejem mergeongelmasta. Pakotin ottamaan uuden menun käyttöön sen jälkeen kun meni tuplahössöksi. Onnistui vissiin tuolta osin, ja lisäilin uuteen menusysteemiin myös nuo päivityksessä kadonneet sivut. Kyllä tuossa vielä viilattavaa on, yhtenä vaikkapa tuon Youtuben korvaaminen siinä aiemmin olleella kuvalla. Kun tekee itse, saa just sellaisen kuin ehtii/pystyy/osaa/viitsii. Kun ottaa valmiin, täytyy elää sen rajoitusten kanssa..
Katsellaan.

Voi vittu. Tiiättäkös pojjat, että tosissani aina joskus ihmettelen, oonko mie lopullisesti himmentyny vaiko tämä ympäristö tehny niin.
Kyllä mie ite oon tainnu.

Ny men 6satasen viesti yli ymmärrykse....

Ei se mitään. Itselleni kävisi vastaavassa tilanteessa samoin.

Mut aattelen, että ehkä joku harvoista lukijoista pääsisi outoon (?) juoneen kiinni; äijät jatkaa vaan kuin mitään ei olisi tapahtunut, vaikka idioottikin tajuaa niin paljon lähiympäristössäkin jo muuttuneen.

Niin, ehkä mun olisi pitänyt lähetellä yv:tä jos yleensäkään tarve mitään lähetellä.

Mut ei tarkoitus ollu häijyillä.

Mä siirryin uudistuksen myötä käyttään pelkästään VIIME AIKOINA nappia, siinä uudet tekstit näkyy samalla lailla ku vanhassa MITÄ UUTTA napin alta, sitten alempana tietysti ne vanhemmat...

Samoin..... Tosin "mitä uutta" napin alta näkee kivasti onko blogimerkintöihin tullut joltain kommenttia, jottei tarvitse erikseen blogit-osiota selata katsoakseen onko uusia kommentteja....

Siis meneekö tämä foorumi aina jollain tavoin sekaisin päivityksen yhteydessä :shokki: Tietää ylläpitäjille turhauttavaa työtä.

Ei aina, mutta nyt tuli päivityksessä kokonaan uusi menujärjestelmä (oli syytäkin, vanha oli... vanha), ja se sekoitti pakkaa. Vanhassa menussamme oli lähdekoodiin itse kustomoituja osioita jotka nyt siis sitten lakkasivat olemasta ja piti toteuttaa uudestaan. Samaten menun lisäksi tuli uusi ominaisuus jossa tapahtumat näkee jonkinlaisena streamina. Sitä tuntui tämä uusi versio hanakasti tarjoilevan oletusetusivuksi.

Onneksi uusi menusysteemi on kuitenkin helppokäyttöinen, joten asioiden muuttelu on hiukan vähemmän tuskaista kuin aiemmassa.

Mites mahtaa se pitkälti mun tekemä "muistilista" (ongelmia tai parannettaavaa osio) pitää paikkansa nyt tällä versiolla ?
saattaa olla puutteellinen, tosin onhan täälläkin nyttenkin perusjuttujakin vielä lontoota tuossa keskustelupalstan valikoissa.....

Kyllä tämä on nyt niin ärsyttävä lukea kun painaa "mitä uutta" nappia kun tulee samaa otsikkoa 15 kertaa. On tämän palstan kiinnostus muutenkin niin paljon hiipunut, että ei tässä enää mitään luettavaa ole. Taidan pysyä Masinistipalstassa jatkossa koska siellä tapahtuu ja se on selkeä. Luovutan samalla paitanumero 100 jollekin joka haluaa sen, mikäli se joskus viellä tulee. Terv Grani

Mutta kun klikkaat "viime aikoina" nappia tulee ne ketjut missä on uutta, ei koko kirjoitelmalistaa.....
Oletkohan hiukan liian hätäinen nyt tuossa, miusta parempi näin.
Ennen "mitä uutta" napista tuli viestiketjut, joihin tullut uutta, ei blogi-merkintöihin tulleita kirjoituksia.
Nyt "Vime aikoina" alta tulee ketjut, "Mitä uutta" napista näkee mkaikki uudet kirjoitukset, myös blogeihin tulleet.
Enää ei tarvitse käydä blogit-osiossa erikseen katsomassa onko sinne tullut uutta.

Viimeksi muokattu:
Hmm, ei ole hetkeen tullut käytettyä Tapatalkia, kun koko foorumi toimii Samsungissa aika hyvin.

Liekö tästä jollakulla tietoa?

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin