Viestiketju:
AUTOAIHEISIA VIDEOITA, esim drag race, rata, ym

Jotenkin näyttäisi että on tekoälyllä toteutettu. Jos näin on niin yllättäisi että Dekra sortuisi moiseen. Toivottavasti olen väärässä.
Tiedä tuota sitten, videon julkaisupäivä on reilun 4jän vuoden takaa ......
 
Huimaa hommaa, ei hyljätä vanhoja kilpureita, vaan tehdään sarja, niin eivät happane jonnekki homeisen museon nurkkaan :peukku:

 
Huimaa hommaa, ei hyljätä vanhoja kilpureita, vaan tehdään sarja, niin eivät happane jonnekki homeisen museon nurkkaan :peukku:


Tämä on vissiin jokavuotinen tapahtuma vai onko noita jopa useita kisoja vuodessa. Joskus aiemminkin olen noita katsonut. Aika rohkeasti ajavat, ihan oikeasti kilpaakin, ei ole mikään näytösparaati. :peukku:
 
Tämä on vissiin jokavuotinen tapahtuma vai onko noita jopa useita kisoja vuodessa. Joskus aiemminkin olen noita katsonut. Aika rohkeasti ajavat, ihan oikeasti kilpaakin, ei ole mikään näytösparaati. :peukku:
Jokavuotinen, sitte on erikseen vielä FOS eli festival of speed kesemmällä, jossa ajavat sitä ylämäki sprinttipätkää. Rataa ajavat myös monet muut vanhat luokat, hieman hupaisaa kattella, kun radalla samaan aikaan kaikkea mahdollista Thundebirdistä Miniin, autot ohittelee hieman eri paikoissa :heko:
 
Kyllä nuo on vaan hienoja laitteita .....
On avo-rullaketjuvetoa ja avo-venttiilikoneistoja, suorat putket, rengasprofiilit on kohdillaan, ja jne .....
@kymi n käyttiksellä tuskin pääsee radalla likikään sitä oikeaa ajamisen meininkiä, verrattuna tuollaisiin kaunottariin.
 
Takaisin
Ylös