Alkoholijuomia

Viestiketju:
Alkoholijuomia

Jos joku nimeäisi baarinsa "heterobaariksi" , niin saisiko syrjintäsyytteen ?
 
Yksi baari ja monta yksityis klubia sen sisällä, klubiin ei pääse kuin tietyillä edellytyksillä..
 
Kaveri toi laatikon jotain venäjäläistä keppanaa, katoin että onpa kivan näköiset pullot, saa kerrankin pullosta juoda eikä purkista. Mitä vielä, siellähän on hiivat pohjalla ja pitää kaataa mukiin. On kyllä pehmeän makusta vehnästä, melkeen ku pullaa söis.

IMG_20210821_180727_2.jpg
 
Tilasin rajamarketista olutta ja viiniä, viikon kesti niiden matka ja tulivat ehjänä kotiovelle :peukku:
 
Rommi jäi vielä korkkaamatta, Jallua meni litran leka ja kaljat päälle...
Synttärit vietetty:D
 
kaksi onnennumeroa peräkkäin (44) onnea se tietäköön....vuosi ja 9 päivää niin sama taulussa.
 
Minä sain 43-vuotispäivänäni 4.5 vuotta sitten vikan kerran sihiä syöttöletkuun. Sen jälkeen ei ole tehnyt mieli, nykyään ajatuskin etoo.
 
Jollain tapaa mielenkiintoinen. Yhden siivun maistelin. Ei varmasti parasta viskiä mitä olen juonut mutta ei ehkä huonoinkaan
IMG_20210911_224515.jpg
 
Alkomahoolista juohtuu mieleen. Oltiin vierailla mailla, vähän kuin etustustehtävissä.:rolleyes: Mentiin kaverin kanssa paikaliseen ruokakaupaan, minä kassajonossa äkkäsin kun liki kassaa oli alkomahoolipulloja ihan pitkät rivit. Hintalaputkin alapuolella ja hinnat halpoja.:peukku: Sanoin kaverille että otampa tuota pagarti rommia ihan kaksi putelia. Kaveri vähän äimisteli että juopottelemaanko meinaat.:huikat: Sanailin, jotta en isosti, kohta lähden vierailulle, täällähän on porukaa monista maista. Niimpä liukenin kierokselle, huomasin erään mökin seinällä Unkarin lipun, kaksi miestä ulkona. Kylmänviileästi menin ja tarjosin rommia:cool: Toinen Unkain mies livahti mökiin sisälle, sieltä sitten alkoikin purkautua väkeä enemmälti,:kouhoti: ajatus jo kävi onko tästä juostava pakoon:kouhoti: vaan samalla huomasin että eräällä heistä oli tarjotin jossa paljon pieniä pikareja. Porukka järjestyi riviin, minulle näytetiin paikka keskelle,:virnpeuk: pikari jokaisen kouraan, yksi Unkarilainen vuorollaan touhusi kameramiehenä että jokainen Unkarilainen tuli kuvatuksi. Sitten siirryttiin sisälle. Minä aloin keskustelun vaikken sitä kieltä osaa sanaakaan. Aloin ihan Suomen kielellä, missä Janos Cantor, siitä se puheensorina alkoi. Ensikysymään vastaus, Janos Husgvarna Kapitän, sen ymmärsin hyvin, sen jälkeen heiluteltiin käsiä, välillä kynäiltiin paperille, Rupattelu kesti reilun tunnin, kaverit kyllä majapaikassa vähän ihmeissään, missä sinä olit.
 
Minttukaakao, nam nam! Etenkin talvipakkasilla kun on päivän ollut ulkona niin kylläpä maituu hyvältä
 
Ostin tuossa jokune aika sitte pullon marjakossua , semmosenaan aika imelätä öllötystä , kokkeeks pistin soodastriimillä hiilihapotettua vettä pikkuse sekaan nii jopa se loppu pullo mänkii maistellessa ja hyvvee ol.
 
Kihti muuttuu koko ajan pahemmaksi, kohtauksen laukaisee melkein mikä vain puriineja sisältävä...mulla riittää kolme zuippotomaattia, mutta menee ohi juomalla vettä kuin palokunnan hevoonen ja hyppäämällä kusella samaan tahtiin[/QUOT
Nyt täytyy minun kyllä tajuta sekä myöntää , että "vitsikkyyteni" on mennyt huomattavasti ylipitkäksi eräässä ketjussa .
Anteeksi , en tajunnut / tiennyt .
 
Niin koitin kirjoittaa anteeksipyynnön erään viestiketjun "vitsikkyydestäni"
En tiennyt / tajunnut .
 
Takaisin
Ylös