4-Tahti kevari

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaretti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

aaretti

Käy hitaalla
KK Plus pack
Tars ostaa pojalle kevari tässä talven aikana. Poika menee autokouluun heti kun kursseja järjestetään. Mutta, kun mikä tahansa ei kelpaa. Ei saa olla Suzuki, ei Honda, ei kyykky :confused:

Yamahan WR käy mutta XT ei, Derbi Senda käy mutta Terra ei, KTM Duke kävis pitkin hampain. Onkos kansalaisilla kokemusta/ehdotuksia mikä olisi hyvä. Pitää olla 4-tahtinen katuenduro. Hintaluokka 2-3tonnia on se mikä etsitään

Sanoopi pojalle, että sitten kun itse tienaa moporahansa, saapi ostaa just sen mikä miellyttää...
Helpoin vaihtoehto.... ja sen jälkeen isin ehdotukset tulee hieman parempaan harkintaan nuorison korvien välissä.
Kokemusta on.

Eiköhän Honnda-Suzuki akselilla liikuta kun hyvistä kevareista puhutaan, aikoinaan kun itse olin kevari-iässä niin muunmerkkisiä harrastavat näyttivät ennemminkin työntävän niitä kuin ajavan niillä..toki siitä ajasta on jo muutama vuosikymmen..

Sanoopi pojalle, että sitten kun itse tienaa moporahansa, saapi ostaa just sen mikä miellyttää...
Helpoin vaihtoehto.... ja sen jälkeen isin ehdotukset tulee hieman parempaan harkintaan nuorison korvien välissä.
Kokemusta on.

samaa mieltä.. jos tos vaihees on tollaset ehdot niin sanoo et voihan sitä ilmankin olla.. kummasti kiinnostaa mitä tarjotaan..

No niin, tää asia on edennyt senverran että satapiikki on ostettu. Siitä tuli sitten KTM Duke. Löytyi asiallinen käytetty niin ostin pois

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin