Vähävarainen tyttäreni käytti moista käyttöautoa katsastuksessa, hylky tuli.
Isänä olen sen koslan huollot - korjaukset aina tehnyt 0€/h niin kuin kai muutkin Isät tekevät ketkä vain osaa? Just vaihdoin apulaitehinat kiristimineen sekä uudet kesäkummit on hankittu alle ja auto toimii kuten sen pitääkin paitsi katsurin mielestä, vikalista on pitkä.
Aloitetaan ruostevauriosta helmasta, kovaa on ulkopuolelta kopisteltuna.
Mutta altapäin oli saanut hakattua pari reikää, helppo nuo on hitsasata kun kovaa löytyy ympäriltä
Mutta tämä, mikä tämä nyt nimeltään on "taka akselin kallistuksen vakain?" Ei saa hitsata osta uusi. Mutta kun en mistään löydä uutta?
Sitten pakoputki vuotaa keskeltä, nyvin ja kolistelin. On aiemmin vaihdettu keski - taka osa joten tuo liitos vain uusiksi.
Sitten lambda arvot oli perseellään, niitä löytyi pakosarjan lähdöstä
Ja taaempaa putkesta
Ne menee uusiksi kuin etu iskarit, tuollaisesta osasta on auton jatko elämä nyt kiinni. Tuo on jostain ulkomailta ja käypäsyys on?
A a aa puva. Mikä on osan nimi ja saako mistään?
Iskarit a"100€/kpl
Lampdat a" 100€/kpl
Ajovalon korkeus säätö korjattu tänään 0€
Ruostevaurio korjaus 0€
Pakoputken tiiviste ehkä 10€
Ja sitten se kallistuksen vakain tai mikä se nyt on xxx?
Tiedän että älämölöönä kuuluu - foorumi on automaattisesti poistanut tästä sanan, joka on jo loppuun kaluttu -!
Mutta kyseessä ei ole kone harrastaja ja vuosikin eteenpäin käyttöikää on rahallisesti järkevämpää kuin auton osto koska nykyisellä ei ole arvoa. 1.5v sitten vaihdoin tähän kunnostetun vaihdelaatikon, viime viiikonloppuna avaimen patterin - ohjelmoin sen keskuslukkoon. Pakoputkia on vaihdettu uudet jarrulevyt - sylinterit - kengät taakse 2v sitten jne. Öljyt - suodattimet vaihdettu ajallaan ja mittarissa 220000tkm, ostettu 5v sitten alkuperäisen omistajan perikunnalta ilman talvirenkaita ja silloin vaihdoin kytkimen hiluineen - murrosnivelen. Tytär on nyt syyhkinyt sillä sen 100000km,ä ja tykkää yhä ajaa sillä, ilmastointi huoltokin tehtiin kesällä. Ei vaan tohtisi hävittää yhden perkeleen peltikäikäleen saatavuuden takia.
Isänä olen sen koslan huollot - korjaukset aina tehnyt 0€/h niin kuin kai muutkin Isät tekevät ketkä vain osaa? Just vaihdoin apulaitehinat kiristimineen sekä uudet kesäkummit on hankittu alle ja auto toimii kuten sen pitääkin paitsi katsurin mielestä, vikalista on pitkä.
Aloitetaan ruostevauriosta helmasta, kovaa on ulkopuolelta kopisteltuna.
Mutta altapäin oli saanut hakattua pari reikää, helppo nuo on hitsasata kun kovaa löytyy ympäriltä
Mutta tämä, mikä tämä nyt nimeltään on "taka akselin kallistuksen vakain?" Ei saa hitsata osta uusi. Mutta kun en mistään löydä uutta?
Sitten pakoputki vuotaa keskeltä, nyvin ja kolistelin. On aiemmin vaihdettu keski - taka osa joten tuo liitos vain uusiksi.
Sitten lambda arvot oli perseellään, niitä löytyi pakosarjan lähdöstä
Ja taaempaa putkesta
Ne menee uusiksi kuin etu iskarit, tuollaisesta osasta on auton jatko elämä nyt kiinni. Tuo on jostain ulkomailta ja käypäsyys on?
A a aa puva. Mikä on osan nimi ja saako mistään?
Iskarit a"100€/kpl
Lampdat a" 100€/kpl
Ajovalon korkeus säätö korjattu tänään 0€
Ruostevaurio korjaus 0€
Pakoputken tiiviste ehkä 10€
Ja sitten se kallistuksen vakain tai mikä se nyt on xxx?
Tiedän että älämölöönä kuuluu - foorumi on automaattisesti poistanut tästä sanan, joka on jo loppuun kaluttu -!
Mutta kyseessä ei ole kone harrastaja ja vuosikin eteenpäin käyttöikää on rahallisesti järkevämpää kuin auton osto koska nykyisellä ei ole arvoa. 1.5v sitten vaihdoin tähän kunnostetun vaihdelaatikon, viime viiikonloppuna avaimen patterin - ohjelmoin sen keskuslukkoon. Pakoputkia on vaihdettu uudet jarrulevyt - sylinterit - kengät taakse 2v sitten jne. Öljyt - suodattimet vaihdettu ajallaan ja mittarissa 220000tkm, ostettu 5v sitten alkuperäisen omistajan perikunnalta ilman talvirenkaita ja silloin vaihdoin kytkimen hiluineen - murrosnivelen. Tytär on nyt syyhkinyt sillä sen 100000km,ä ja tykkää yhä ajaa sillä, ilmastointi huoltokin tehtiin kesällä. Ei vaan tohtisi hävittää yhden perkeleen peltikäikäleen saatavuuden takia.
ja uudet kiiltävät nivelet sisälle.