- Liittynyt
- 30 Marraskuu 2011
- Viestit
- 30,727
Suurin piirtein samat tulee mittariin mitä Kaillakin....Ajomäärä pitää sopia vaan aikas hyvin kiertoon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom.: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Suurin piirtein samat tulee mittariin mitä Kaillakin....Ajomäärä pitää sopia vaan aikas hyvin kiertoon.
Kun ajan 25000 vuodessa,niin marraskuussa on jäljellä 3-5 milliä kumia,kun ostan uudet
Rengasmelun vuoksi harkinnut kitkarenkaita kesäkäyttöön, en tiedä onko se oikeanlainen ratkaisu.
Ajelen hyvinkin rauhallisesti, enkä oikein koskaan ole tuntenut renkaissa isoja eroja.
Paskat tiestöt tekee ajokista äänekkään, uudella asfaltilla oikeinkin mukava melutaso.
Isoin syy lepikkoon menemiseen tai muihin onnettomuuksiin useimmiten kyllä on muualla kuin renkaissa, oli sitten alla kitkat tai piikit ......
No sehän on ku nykyautoissa on kaikenlaista apulisäajohallintalaitetta, sitten totutaan et jos toi valo hiukka vilkkuu tai luistonesto hiukka nykii koslaa niin ei oo mitään hätää. SItten kun mennään sen rajan yli et auto lähtee lapasesta, ei nykykoslaa ohjaa enään vanha erkkikään kun automatiikka pistää hanttiin, jarrut hakkaa joka pyörässä erikseen, tehot on lähinnä lämmityslaitteen pyöritykseen....
Onhan niissä nappi mistä saa automatiikan pois päältä, mut ei sitä enään siinävaiheessa ehdi painaa, ollaan jo täysin hallitsemattomassa liikkeessä. Vaikka mulla on ollut nelikkoja, on sekä aiemmat pakut että golffi käyttäytyneet (automatiikka pois kytkettynä, pakuissa ei ollutkaan) kuin takavetoiset eli persus irtosi ensin....sokotaavilla en oo vielä oikein kokeillut....
Näin se on itelläkin periaatteessa, mut joskus sopivalla pikkutiellä saattaa "pikkupoika" iskee....Omalla ajotavalla luistoneston valo harvemmin talvellakaan vilkkuu. . Jos rupeaa vilkuttelemaan niin silloin nostetaan kaasua. .
Näin se on itelläkin periaatteessa, mut joskus sopivalla pikkutiellä saattaa "pikkupoika" iskee....
Toi on jännä kommentti,mutta jos sä ajat itte niillä haukutuilla renkailla ja toteat että ei ne ole yhtään huonommat kuin ne tonni renkaat niin mihin sää uskot sen jälkeen.Eurooppaan tarkoitetut kitkat eivät täkäläisissä testeissä menesty.
Olosuhteet on aivan erit saksan ja suomen välillä jo .....
Ei vaan kun "pikkupoika" iskee niin silloin painetaan nappula x pohjaan jolloin luistonestot ei rajoita tehoja ja jos oja kutsuu niin se on sitten ihan henkilökohtainen voivoi...toistaiseksi penkkojen välissä pysynyt...kopkop...Hankalaa kyllä saada kahvaa edelle... kyllä luistonesto nopeasti nappaa kiinni.. on se kuitenkin vaan verraton varuste..
Toi on jännä kommentti,mutta jos sä ajat itte niillä haukutuilla renkailla ja toteat että ei ne ole yhtään huonommat kuin ne tonni renkaat niin mihin sää uskot sen jälkeen.
Mulle parku rengasliikkeen ukko joka laitto kitkat alle että älä tuu meille sitten itkee kun oot talvella kusessa,johon mää totesin että jos olen uskaltanu ajaa sellasena aikana kun sai ajaa vaikka kesärenkailla talvet jos kantti kesti ,niin enköhän mä näillä paskoilla pärjää.
Ja se sama rengasliike kehui tietävänsä kokemuksesta että pirellin kallis keskieuroopan kitka on parempi talvipyöä kuin yksikään suomirengas.
Se on outoa että sellaset ihmiset jotka ei ole koskaan ajanu kitkoilla tietää kuinka huonoja ne on,ja minä joka olen ajanu 15 vuotta kesät talvet kaiken hintasilla kitkoilla,joudun puolustelee niitä niille jotka ei oikeesti aja niillä.
Ei vaan kun "pikkupoika" iskee niin silloin painetaan nappula x pohjaan jolloin luistonestot ei rajoita tehoja ja jos oja kutsuu niin se on sitten ihan henkilökohtainen voivoi...toistaiseksi penkkojen välissä pysynyt...kopkop...