Ylläpidon ihmeidentekijä täyttää pyöreitä vuosikymmeniä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja borg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

borg

administi
Ylläpitäjä
Joskus aiemmin tänä vuonna oli juttua, että Konekansan hankalien-asioiden-ekspertti Matt (Rotherham, UK) täyttää tänä vuonna 40 vuotta. Tämän näköinen mies:

tech_supp.webp

Matt on ollut k o r v a a m a t o n apu kaikessa sellaisessa, mitä en itse osaa. Muun muassa katastrofitilanteiden hanskaamisessa, virtuaalipalvelimien asennuksissa, kuukausiylläpidossa, jne. jne...

Matthewin syntymäpäivän tarkka ajankohta on paljastunut ja se on 2.9.

Olen juonitellut asiaa ja päätynyt lopputulemaan, että ostaisin Matt'ille lahjakortin Sheffieldissä sijaitsevaan kauppaan, joka myy kaikkea juoksijoiden tarvitsemaa tavaraa. Matt harrastaa juoksemista, joten lahja olisi varmaan mieluinen.

T:mi Lamronille on tullut jonkin verran rahaa "pyytämättä ja yllättäen" ja olen ajatellut satsata nuo rahat Matthewin synttärilahjaan. Jos tästä porukasta löytyy muita, jotka haluaisivat muistaa tätä juoksevaa kalamiestä 40-vuotispäivien merkeissä, niin laittakaa minulle yksityisviesti. :peukku:

Rapaloita läjällinen ja pilkki. ( varmaan ihmettelisi että miten tällä heitetään sitä rapalaa.. )

Minäpä tästä lähenkin taas..

Sähköinenjuoksumatto joka on kokoajan alamäkeen....jaaha igi kaipaa lisää puita...

Kiitokset kaikille tähän mennessä viestejä laittaneille! Vielä mahtuu mukaan - joskus ensi viikolla ilmoittelen, mille tilille voi juoksutossukeräyksen lahjakorttiin osallistua.

Aika on mennyt uskomattoman äkkiä. Nyt laitoin kaikille yyveetä lähettäneille tilinumeron, johon voi maksaa, jos haluaa osallistua Matthewin 40-vuotislahjaan.

Kiitokset kaikille!

Lahjakortti tilattu. Pitäisi ehtiä perille juuri ennen merkkipäivää. Kiitokset kaikille tähän projektiin sekaantuneille!
Palaillaan aiheeseen varmaan vielä, jahka postipate kuljettaa 40-vuotistervehdyksen perille. :peukku:

Meinasin tämän tuossa äsken mainita, mutta kun ei tiedä oonko jo silloin holhouksessa. Jospa kirjais asian edunvaltuutukseen. Että konkansalla on piikki auki.
Voit asiaa ennakoida ostamalla XXX-kpl määrällä pluspäkkejä, nimeämättä isommin saajaa, kuin että vaikka "diktaattori" , tms muu ylimielinen ohjeistus ......

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin