Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Suurin osa testaajista käy minuutin kaksi paikalla ja poistuu paikalta. Epäilen että kyse on siitä ettei aivan tiedetä mistä on kyse ja mitä pitäisi odottaa. Kun mitään ei parissa sekunnissa tapahdu poistutaan paikalta. Karkeasti voitaisiin sanoa kyseessä olevan ikäänkuin kahvipöytäkeskustelusta joka aina tulee sykäyksittäin.
Aikaa siis kannattaa varata vähän enemmän sillä porukka kirjoittelee ajoittain jolloin muutamassa minuutissa ei välttämättä kukaan kirjoita mitään. Toki itse voi tehdä aloitteen keskustelulle ja odotella hetken onko ketään näytön äärellä. Samalla voi tehdä muuta koneella ja ajoittain käy vilkaisemassa mitä on kirjoitettu ja osallistuu keskusteluun haluttaessa vaikka "jälkijunassa" jolloin keskustelu voi syttyä uudelleen.
Aivan varmasti lyhyellä aikavälillä pistäytymiset ovat juuri tuollaisia höh-että-tällainenkos -tyyppisiä. Pitkässä juoksussa saattaa sitten kenties löytyä pari vakiokäyttäjää lisää.
Silmäkäyttöä avittaisi jos sen ikkunan alle saisi hiukan tauhkaa niin että kirjoituspalkkia voisi rullata vähän ylemmäs. Jos virtuaalinäppis mahtuisi kirjoituspalkin alle näytön alareunaan, olisi sujuvampi kirjoittaa.
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.
Tämä sivusto käyttää evästeitä sisällön personoimiseksi, käyttökokemuksesi räätälöimiseksi sekä pitämään sinut kirjautuneena sisään mikäli rekisteröidyt.
Jatkamalla tämän sivuston käyttöä hyväksyt evästeiden käytön.