Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom.: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Mun 35:ssa Volvossa on tuollaiset.Palatakseni tähän poljin hommaan, monessa pikkukoneessa polkimet on vain "tassut" ohjainsauvoihin kiinnitettynä.
Mulla on fiilis et EC15 on vielä ahtaampi =D.Mun 35:ssa Volvossa on tuollaiset.
Koppi on kuitenkin sen verran ahdas ja itselläni sen verran pitkät kintut, että pakillekin pitää painaa polkimia varpailla, joten ei ole ihan se kätevin/yhtä kätevä kuin isommissa koneissa.
Mutta on niitä käytetty, enkä pois antaisi.
Ei se radikaalisti asiaa muuta, pientä pysähdystä tulee, vasen käsi riittää ylävaunun kääntöön oikealla telat?Miten jossain aralla pohjalla käännellään konetta ilman polkimia? Kädet tarvii kahvoille kun kevennät kauhalla toisen pään alavaunusta ja samalla käännät yläavunua, kun polkimilla ajaen käännät alavaunun siististi alla.
Näin se menee kun on telat jotka ylettyy yli ojan.. reilun metrin telojen kanssa ei kovin leveestä ojasta ajeta yli, vaan ajetaan pohjan kautta.. jakun telasto on 97cm leveä, ja ojanpenkat ei äärettömän tasaiset jne, ja kone on takapainoinen -> ei ojan ylityksessä tehdä mielellään kovin monen akselin kertapyöräytystä, on hiukan sellainen erikoistilanne joka kannattaa ottaa rauhassa ettei siirry "ei vielä ole kaatanut" ryhmästä pois.. Virtuoosit menköön vaikka hyppäämällä yli, mutta minä ajelen tollaiset paikat aikas rauhallisesti ja harkiten, mulla on siihen varaa.Mää tykkään polkimilla ajamisesta. Ojien ylittyksissäkin pirun kätevät kun kauhalla kannattelee telojen kärjet vastapenkalle, niin ajon katkeamatta voi pyöräyttää ylävaunun ja kannatella toiset päät ojasta yli.
Jepa jee, tosiaan, vasemmalla käellähän on ylävaunun kääntö ja kaivuupuomin ohjaus, ja oikea riittää molempien telojen samanaikaiseen ajamiseen, myös eri suuntiin. Hiukan tulee lyhyitä pysähdyksiä kun oikia käsi matkaa kaivuukahvalta ajokahvoille, menetetyt sekunnit on aika harvassa kuitenkin =).Sillä miä just kyselen, kun noin pienellä koneella ei juurikaan ole tullut ajettua, niin ei oikein tiedä miten se käyttäytyy.
Mitsubishi L3e tai joku sellainen toi moottori taisi olla, noin se nyt on toteutettu, latausvalo toki on, mutta jos sen tuo näkokenttään ni en niä kaivaa!Kyllähän se vesipumpun olis hyvä olla kahden remmin "takana" joista toinen koukkais laturin kautta.
Ja latausvalo, sellanen ämpärin pohjan kokoinen näkökentässä.
Tai sitten mekaanisvälitteinen pumppu
Olisko latausvaloon yhdistetty ?Jossain vekottimessa joka yksiremminen vesipumppu, oli joku anturi joka remmin katketessa anto hyttiin jotain pillinsirraamista, en tiiä ottiko optisesti remelistä vai miten...
Jossain vekottimessa joka yksiremminen vesipumppu, oli joku anturi joka remmin katketessa anto hyttiin jotain pillinsirraamista, en tiiä ottiko optisesti remelistä vai miten...
On juu.Eikös siinä mettä miehen rh:n reutsissa ainaki oo jäähdytys puhaltimen remmille hälytin