Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom.: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Kauhalla ja puskulevyllä nousee kone ylös, että pääsee alle hyvin avaamaan alaluukun. Toki hirsiä tms. telojen alle varuiks, ettei litisty väliin, jos jotain pettää. Penkki ym. hitolle kajuutasta, niin lähtee lattia auki ja sieltä pääsee käsiks yläkautta. Toki jos kääntökehän laakerointi on pashana, niin ylävaunu pitää nostaa pois, mutta siinä tuskin vika on.Pitäis varmaan avata se koneen pohjassa oleva huoltoluukku mutkun se on hiukan haasteellisen ahtaassa =D.
Telojen väli on alle 50cm, tarvii melkoisen ylös nostaa et mahtuu asentaja alle..Kauhalla ja puskulevyllä nousee kone ylös, että pääsee alle hyvin avaamaan alaluukun. Toki hirsiä tms. telojen alle varuiks, ettei litisty väliin, jos jotain pettää. Penkki ym. hitolle kajuutasta, niin lähtee lattia auki ja sieltä pääsee käsiks yläkautta. Toki jos kääntökehän laakerointi on pashana, niin ylävaunu pitää nostaa pois, mutta siinä tuskin vika on.
Juu, eikä se nytkään olisi mitenkään auttanut asiaa..Kuokkafoorumilla Jussin neuvosta penkin irroituksen ym suhteen , olit hieman epäileväinen..... ?
Jotta jakkaran irroittamisesta olisi jotain iloa pitäisi ottaa myös jakkaran alla oleva paksusta pellistä leivottu kotelo pois, sen irroittaminen puolestaan edellyttäisi mm. käsinojien ja niiden kaikkien hydrauliletkujen, kaasuvaijerin, öbaut kaikkien sähköjen, akun ja mm. katoksen pois purkamista..Kuokkafoorumilla Jussin neuvosta penkin irroituksen ym suhteen , olit hieman epäileväinen..... ?
Sen se teettää, tuosta Bobcatista ainakin puratti hitokseen, että lattia lähti auki. Pakko oli, kun ei muuten moottoria irti saanut. Öljyä vuoti kääntömoottori aika reilusti kääntäessä..Jotta jakkaran irroittamisesta olisi jotain iloa pitäisi ottaa myös jakkaran alla oleva paksusta pellistä leivottu kotelo pois, sen irroittaminen puolestaan edellyttäisi mm. käsinojien ja niiden kaikkien hydrauliletkujen, kaasuvaijerin, öbaut kaikkien sähköjen, akun ja mm. katoksen pois purkamista..
Ei teetä tässä, lattia lähtee pois neljällä pultilla, ja tosiaan jakkaran alta kun otti luukun poikke ni tilaa tuli riittoisasti, jonka jälkeen kääntömoottorin sai 4 pultin avaamisella edellä olleeseen kuvausasentoon letkuja aukomatta. Eei tää ihan mahdoton laites ole huollon kannalta..Sen se teettää, tuosta Bobcatista ainakin puratti hitokseen, että lattia lähti auki. Pakko oli, kun ei muuten moottoria irti saanut. Öljyä vuoti kääntömoottori aika reilusti kääntäessä..
Jossainkohtaa on ainakin pakko olla venttiili joka antaa myöden kun ulkoinen voima kovin veivaa moottoria. Jossei se ole toi niin jopa hiukan ihmettelen.Se on balance valve tuo venttiililohko tuossa kääntömoottorissa, kirjallisuuden mukaan. Sen funktio ei pikaiseen lukiessa auennut mutta todennäköisesti rauhoittamassa nopeimpia liikkeitä.
Tuo on varmaan se "shokkiventtiili" eli jos esim kiertoliikkeen täysvauhdista pysäyttää, jarruttaa hallitusti eikä tule mieletöntä paineiskua, joka rikkoisi moottorin, ennemminmyöhemmin....Jossainkohtaa on ainakin pakko olla venttiili joka antaa myöden kun ulkoinen voima kovin veivaa moottoria. Jossei se ole toi niin jopa hiukan ihmettelen.
Joskus tehtii remonttia Lm trac ympäristönhoito koneeseen.Moottorina oli mitsun k3d.Moottoriin piti uusia männänrenkaat ja kannentiiviste.Kaikkista edullisimmat osat löytytivät tammer dieseliltä.Jos joskus tarvii osia moottoriin niin suosittelen ottamaan yhteyttä tuonne,tuntui tietävän aika paljon moottoreista sielläVaan aamulla pitää soitella ja kysellä hehkutulppia Mitsubishi L3E kattilaan.