Valmet 500 voimansiirto paukahti

Viestiketju:
Valmet 500 voimansiirto paukahti

Viimeksi muokattu:
Kiitos vnkistä LPR. Maanantaiksi tilasin kuljetuksen Oulu - Lahti.. Senkeriltä. Tulee työpaikan piikkiin.. Soittelin vissiin puol tuntia senkkerille.. Ensin piti tilata kyyti.. Sit kysyin hintaa... Olis pitänny soittaa myyntiin.. En alkannu pimpelipompelia uudestaan kuunteleen.. Työpaikalla joku sopimus senkkerin kanssa.. Pääasia että saan tavaran. Kiitos asian mielenkiinnosta. Jusapelle kiitos kuvien laitosta. 80 kg painaa + pikkulava mokoma.. Mun täytyy vinssi ripustaa hytin nostokorvakkeeseen. Oikia olkapää niin huonos kunnossa et makasimi Ale cog lootan pystyn nostaan transhittiin..
 
"@LPR n vinkin mukaan tuli tiistaina aamulla klo 6.15 osat lahteen ja hain ne. Käyttökelpoinen osa. Pientä jälkeä käytöstä. Toimii varmaan täysin. Nyt ongelmana ohut paperitiiviste lohkojen välissä.. Uuutta en oo löytänny.. Vanha hajos irroittaesssa. A4 arkin paksuutta lähinnä. Tuttu asentaja joka remppas aikoinaan näitä tyrmäs ajatuksen vanha tiiviste ja moottorisilikoni.. Kantava rakenne, kaks jotai 10mm ohjaintappia on. Silikoni kuullemma joustaa niin alkaa kalvaan ohjaintappeja plus reikiä. Pultit ei tue kun reijjät isommat kuin pultit. Papertiiviste pelkältään sitoo osat yhteen eikä anna liikkua.. Täytyy hakee riittävä arkki tiivistettä ja pallopäävasaralla naputella oikea koko. Silleen "ennen naputeltiin" mopojen ym. tiivisteet.. Onneks toi mf35 pekinnsillä toimii niin pääsin levittään 9m3 penkkasoraa tohon parkkipaikkatyömaalle.
Työpaikan FL10,llä tuotiin.. Kaks kuormaa tuodaan alkuviikolla.. Lisää. Ykstoiminen kytkin ferkussa.. Vaati taas opettelun kun hydrauliikka pysähtyy kun kytkimen painaa.. No, kakarana en ees jaksanu painaa kytkintä muutes kun hyppäämällä polkimelle..
 
Jos en ihan väärin rakennetta muista, niin sillä tiivisteen paksuudella ei ole suurempaa merkitystä. Heittäisin vanhan tiivisteen mäkeen ja tiivistesilikonilla. En usko, että tuollaisessa rakenteessa on mitään ongelmaa.
 
Paperi hittoon sieltä. Tai jos paperin väliin laittaa niin 0.10mm tiivistepaprusta tiippari.
Itte en laittais silikooniakaan sinne. Enkä sitä paperiakaan.
Pelkkä tiivistelakka ohuelti, ite käytän tasopinnoissa vain ja ainoastaan sekä pelkästään LOCTITE 5923 tasotiivistelakkaa...
 
Jos en ihan väärin rakennetta muista, niin sillä tiivisteen paksuudella ei ole suurempaa merkitystä. Heittäisin vanhan tiivisteen mäkeen ja tiivistesilikonilla. En usko, että tuollaisessa rakenteessa on mitään ongelmaa.


Juu, boorit menee sinne perään sisään, milli tai kaks ei haittaa.. Kun vaan ei pääse liikkumaan. Tönäri anto 0,4mm vanhan tiivisteen paksuudeksi.. Silikoni voi vaan tiukas paikassa luistaa välissä... Timex lakka ainaski kovettus ihan ohueks lantrattuna..
 
Löysin avaamattoman Timex tiivistelakkapurkin isän kätköistä. Vanhalla tiivisteellä kokoan timexi välissä. Pakko saada ajoon toi vermes. Tiiviste/tiivistepinnat putsattu lyijjyllisellä pensalla ja ovat kuivia.. Katotaan pitääkö...
 
Älä laita mitään vanhaa paperia sinne jos kerran akseli liukuu boorilla. Eriasia jos kysymys olisi laakerivälyksestä.
 
Jättäisin kans paprut takanpesään.....
 
Vanhoilla Tiivisteenpalasilla ei kannata lähtee kasaan, jätä ennemmin pois ja liima väliin.
 
Tiiviste oli kolmessa osassa. Onneks rikki öljytilan yläpuolelta. timex välissä ja öljyt laitoin sisään ja koeajoin niin eipä vuotanu mistään. Katotaan huomenna kun pitäs siirtää 9m3 soraa renki 500 takakuormaajalla parkkipaikan pohjiks.. 136£ makso shenkkerin rahti Oulu-Lahti välillä. 510 kilsaa/ 80kg. Transhitti ois jo polttoaineissa syöny saman. Olis ollu klo5 lähtö ja klo24 kotiutuminen.. Siinä kun kaks kertaa syöt, siis veltto vahtikin pitää syöttää ja minut ja päivä pilalla.. Pääasia et valmetti toimii..
 
Takaisin
Ylös