Turbon huolto

Viestiketju:
Turbon huolto

LPR

Kytöstelijä
KK Plus ADpack
Liittynyt
27 Maaliskuu 2013
Viestit
40,436
Tuon ahtimen jos raapaisee irti, niin mitäs sieltä voi itse tarkastella? Silmämääräisesti jos näyttää olevan kunnossa ja ei välyksiä tunnu, niin toimittaako johonkin huoltoon lähetellä?

Ja edelleen vinkkejä huoltopajoista vois laittaa?
 
Tuon ahtimen jos raapaisee irti, niin mitäs sieltä voi itse tarkastella? Silmämääräisesti jos näyttää olevan kunnossa ja ei välyksiä tunnu, niin toimittaako johonkin huoltoon lähetellä?

Ja edelleen vinkkejä huoltopajoista vois laittaa?

Lahdessa kävi minun Silvian turbo aikoinaan, olisko ollu turbohuolto Riikonen.

Jos siellä ei välyksiä tunnu eikä ole imupuoli öljyinen niin ei kannata lähetellä mihinkään.
Voipi kestää maaliman tappiin...
 
Lähinnä pakopuoli pelottaa, kun veneessä on. Pakopuoli syöpyy niistä, kun vesi johdetaan pakoputkeen heti turbon jälkeen. Aina sammuksissa on kostea. Ja tuo on vielä koko ikänsä merellä ollut suolavedessä.
 
Nii harvoi se huolto ja tarkastelu täysin hukkaan menee , enempi se harmittaa kun jossaki etempänä vesillä särkyy ja parraassa tapauksessa teettää sitte remonttia isolla rahalla.
 
Päittäis välystä ei tartteis löytyä mut aksiaalista:eek: (siis perkl, säteisvälystä :facepalm:) tuppaa olemaan monesti vähäsen, ku öljylle siellä tilaa jätetty.. ainaki liukulaakeriahtimissa.. voinen olla väärässä mut tuolleen on omat kokemukset..
Muoks: :D
 
Viimeksi muokattu:
Takaisin
Ylös