Marketplace Naamakirjassa.Onko jossain netissä myynnissä, vai hiljaista kauppaa?
Puuttuu kone ja vaihdelaatikko.
Jonkun oppilaitoksen tekele, jarruohjattu.
Liian kova pyynti (2380 €).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom.: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Marketplace Naamakirjassa.Onko jossain netissä myynnissä, vai hiljaista kauppaa?
Tuliko ihan bränikkä vai käytetty?Kronos lähtikin @Maukka sinne teitin kylille pari viikkoa sitten.
Tilalle tuli/löytyi Weimer 4100. Jalat siltäkin puuttuu, mutta on tältä vuosituhannelta ja kevyempi.
toi Weimer näyttää paremmalle Terrin aisalle. Ton tuen kun virittelee eteenpäin niin saa enemmän uloittuvuutta...Kronos lähtikin @Maukka sinne teitin kylille pari viikkoa sitten.
Tilalle tuli/löytyi Weimer 4100. Jalat siltäkin puuttuu, mutta on tältä vuosituhannelta ja kevyempi.
Säädä löysälle, ota takateli irti ja laita teleineen paikalleen. Ohuesta köydestä tai liinasta lenkki telin laakeriakseliin telarautojen välistä ja kärrin etupankosta kiristää taljalla. Monta kertaa metsässäkin olen laittanut. Tunkkiakaan ei edes tarvii metsään raahata, kun turvakaaresta vetää taljalla koneen kallelleen sillein, että toinen tela on ilmassaHyvin alkanut puitten ajo päättyi taisteluksi...vitun kannot...Näytä liitetiedosto 142691Näytä liitetiedosto 142692Näytä liitetiedosto 142693Näytä liitetiedosto 142694Näytä liitetiedosto 142695Näytä liitetiedosto 142696Näytä liitetiedosto 142697Näytä liitetiedosto 142698Näytä liitetiedosto 142699Näytä liitetiedosto 142700Näytä liitetiedosto 142701Näytä liitetiedosto 142702
Pitääpä kokeilla seuraavalla kerralla jota toivottavasti ei tule.Säädä löysälle, ota takateli irti ja laita teleineen paikalleen. Ohuesta köydestä tai liinasta lenkki telin laakeriakseliin telarautojen välistä ja kärrin etupankosta kiristää taljalla. Monta kertaa metsässäkin olen laittanut. Tunkkiakaan ei edes tarvii metsään raahata, kun turvakaaresta vetää taljalla koneen kallelleen sillein, että toinen tela on ilmassa
Mä en muista milloin olisin omasta koneesta katkaissut telaa. Töissä talviteloja joskus katkoin, kun ne ei mahdu vetopyörälle sellaisenaan. Pitää joko katkoa tela tai irroittaa veyopyörä. Sen verran on korkeammat laput, että ottaa lokasuojaan kiinni.Pitääpä kokeilla seuraavalla kerralla jota toivottavasti ei tule.
Ekan kerran lähti umpikumeilla.
Katkasin telan ja ajoin koneen pois kun oli niin lähellä tietä.
Onko noissa kääntöpyörän kiristyksissä jousto sisäänpäin.Vetomoottorit on moton hakkuupään vetorullien geroottorimoottori. Muistaakseni 200cc.
Sorvari teki sovitteet navalle ja vanteelle.
Etunavat on ikh:n tarvikenavat.
Pulttijako piti muuttaa transiitin (muistaakseni) sopivaksi.
Tein ton telin kokonaan uudestaan.
Alkuperäiset telit jäi ennalleen.
Vois tehdä tolle lavalle jotkut sovitteet jotta saisi käytettyä peräkärrynä.Näytä liitetiedosto 84956 Näytä liitetiedosto 84957 Näytä liitetiedosto 84958
Tuohon @Maukka n Terriin on takavaunuun tehty kiristys jälkikäteen. Alkunpein siinä ei ole säätöä. Etuvaunussa on kiristys, eikä siellä mitään joustoa ole, ei varmaan niin jäykkää jousta edes ole olemassa, mikä.ei pohjaisi. Tela vaan lähtisi helpommin pois, jos joustoa olisi. Jos menee ohut puu välin niin sitten se menee. Eikä sinne oikein paksua puuta saa väliin. Kyllä rengas sen verran joustaa, vaikka 6,5 bar onkin painetta 4.00x8" kumissa. Jonkun verran se kumi painuu littuun silloinkin, kun tela lähtee päältä. Useamman kerran olen ajanut telan takaisin päälle kun olen ajoissa huomannut. Hurjan näköinen on rengas, kun tela on noiden tukikolmioiden kohdalta renkaan päällä.Onko noissa kääntöpyörän kiristyksissä jousto sisäänpäin.
Jos ei niin mitä tapahtuu jos menee pölli / alasin telan ja pyörän väliin.
Näytä liitetiedosto 143456
Tein noi telit kokonaan uudestaan hydraulivedolle.Tuohon @Maukka n Terriin on takavaunuun tehty kiristys jälkikäteen. Alkunpein siinä ei ole säätöä. Etuvaunussa on kiristys, eikä siellä mitään joustoa ole, ei varmaan niin jäykkää jousta edes ole olemassa, mikä.ei pohjaisi. Tela vaan lähtisi helpommin pois, jos joustoa olisi. Jos menee ohut puu välin niin sitten se menee. Eikä sinne oikein paksua puuta saa väliin. Kyllä rengas sen verran joustaa, vaikka 6,5 bar onkin painetta 4.00x8" kumissa. Jonkun verran se kumi painuu littuun silloinkin, kun tela lähtee päältä. Useamman kerran olen ajanut telan takaisin päälle kun olen ajoissa huomannut. Hurjan näköinen on rengas, kun tela on noiden tukikolmioiden kohdalta renkaan päällä.