Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom.: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Tuskin jarrusylkky senttiä isompaa liikerataa tarvii ?? Painintappeihin pikkasen pitkulaiset hahlot ......
Ja mikä sen käskee poikittain, systeemin olla ???
Kahto manu niistä mun kuvista mite oli... nyt en jaksa ennee penkoo...mulla oli semmoset ohjuriputket missä se taaki piäs luistammaan poes päe.
Voihan sitä hammastankoa kaventaa... tai sit pistää pitkittäin niinkuin Jusape vihjas. Aika selväpiirteinen systeemi tulis kyllä tuolla lailla, että pääsylkyt hammastangon päihin ja ohjuriputkeen raidetangon varsi. Silloinhan se ei vedä mäntää mukanaan. Vois kuvitella että tehostetulla hammastangolla tulis kohtuullisen herkkä ja nopeakin ohjaus.
Tuo on hyvä että käyttöjarru on erikseen, paljon selkeempi systeemi toteuttaa varmasti toimivana. Safety first!
Ei revi, koska tuo uniballpultti ainoastaan painaa sylkkyä sisään, ei ole millään kiinni itse sylinterissä, liukuu ohjurissa joka ohjaa pultin painamaan sylinteriä.
Noniin, enpä tajunnu tota kuvaa äsken katella oikein aluksi ja niin sanotusti "ajatuksen kanssa"...Kyllä tuntuu jumittavan nyt pahemman kerran taas
Tuli viime sunnuntaina taas kolisteltua kupoliakin ihan jonkin verran, lähti hetkeks jopa taju
Tuttu juttu, nappanahkakypärä ei juurikaan suojaa anna
Tuli tämä kolmas nyt tähän ekas, mutta tässä on vain erillainen välivipu.Näytä liitetiedosto 29473 Näytä liitetiedosto 29470
Laittamalla tehostimet samaan päähän vastakkain voi kääntää ne vaikka taaksepäin. Ja tuolla välitangolla joka on nivelöity voi säätää sitä ratin kääntösädettä suhteessa jarrutehostimien tarvitsemaan liikkeeseen.
Näytä liitetiedosto 29471 tai voi laittaa jarrutehostimet vierekkäin välitangon viereen joka nivelöity tehostimien välistä.
Tuo välivipu on t-kirjaimen muotoinen, ja sen pystyosaa kun käännetään hammastangolla, niin noista t:n vaakavarsista toinen lähestyy ja toinen erkanee tehostimesta. Vipu kääntyy tuon ylemmän nivelen varassa.
Tuo t kirjainhan voi olla vaikka kyljellään.
Allikseenkin silloin kun toin Chevyn jarrun pääsylkyn laitoin, niin 12mm prikasta tein kannakkeen polkimelta sylkkyyn menevälle painintapille, ja se sietää tapin ulkonemaa sylinterin männän paininkupista n. 40mm vaikkapas ......
Tässä ratkaisussa ei ole mitään hammastankoa tai simpukkaa. Periaate on sama kuin rattikelkassa.
Näytä liitetiedosto 29500