Tekstejä miesluolan/tallin seinään

Viestiketju:
Tekstejä miesluolan/tallin seinään

Jarkko

Aboriginaali
KK Plus ADpack
Valmiita tekstitauluja on myytävänä, varsinkin ulkomaankielisinä. Mutta niissä on usein höpötetään urheilusta ja se ei kyllä sovi mulle. Onko mielessä jotain lauseita, joista voisi tulostaa ja käyttää vaikka oikein kehystysliikkeessä teettämässä raamit?

Jos haluat puhua tunteista, olet tullut väärään paikkaan. Tämä EI ole psykiatrin vastaanotto.
Jos silti puhut tunteista, vedän päällesi hameen, jos sulla ei jo ole sitä ja otan sinusta valokuvan, jonka ripustan tallini seinälle.
Tunteet, ovat aikayksikkö, jotka vietän tallilla päivittäin.
Kampikammion kattovalo on satua.
Maailmassa on värejä 16, kuten Windows 95:n oletusväreissä, kun kone käynnistetään ensimmäisen kerran.
Persikka ei ole väri, se on hedelmä.
Koska tulet kotiin? En tiedä. Olen mies. En ennustaja.
Jos haluat juttuseuraa muista aiheista, kuin autoista, moottoripyöristä, isoista koneista tai ryyppäämisestä ja naisista, hanki koira ja juttele sille. Sekään ei ymmärrä mitä höpötät, mutta se on edes kuuntelevinaan.
Jos elokuvassa ei tapeta ketään, se ei ole hyvä.
Viha on ihan ok tunnetila.
Jos olet eri mieltä kanssani, minä olen oikeassa.
Pannaan riita puoliksi. Sinä myönnät minun olevan oikeassa ja minä myönnän sinun olevan väärässä.

Lisää...?

Kaivelee vanhan ennaskoopin/piirtoheittimen esille, piirtää sitten tekstin ääriviivat lyijykynällä, sitten maalaa tekstin.

Tuo avattareni on esimerkiksi A3 kokoon tulostettuna - peltilevyyn tarrana liimattuna verstaani seinällä.
En siis tykkää mistään Routte 66 lätkistä joita näkee monessa äijä luolissa, itseasiassa verstaani seinillä on kymmenkunta kehystettynä taulua. Jokainen taulu on leikepöytä samasta aiheesta, eli tuotemerkkejä jostain koneisiin liittyvistä tuotteista. Suomalaisia huoltoasemia, akkuja, sytytystulppia, latureita, öljyjä, renkaita,,,

Iskulause tekstinä näin aamutuimaan päjähti päähäni äkikseltään seuraavanlainen teksti. Matkalla? Easy Rider! Muitakin käännöksiä voisi olla. Show’n täytyy jatkua, Show must go on, nämä sopisi meikän luolan seinälle. Se kun riippuu vähän siitä millainen kunkin luolan luolamies on. Oveen voisi kirjoittaa Takaperin talliin ja etuperin ulos.

Jos sinulla ei ole mitään tekemistä, älä tee sitä täällä...

Mulla on liian pieni talli, ei mahdu mitään värssyjä seinille (työkaluja ja hyllyä täynnä).

Vittu saatana perkele, täällä saa kiroilla.
Ei luonnistu, juodaan siis kaljaa.
Kuka pelkää mustaa miestä.
Rasvanäppi bub.

Tähän kohtaan voi heittää vitsin 80-luvulta, jota ei nykyään voi esittää kuin valikoidussa seurassa.

Mikä on Suomen suosituin naisnäkökulma? Vataus: Makuuhuoneen katto

Tänään tein joutessani peltikyltin verstaaseen.
20230207_085024.jpg

Elän piruillakseni,piruilen elääkseni.Piruilun tilalle vaihdetaan joskus vittuilu.

Sopisiko erään tukkikämpän sääntötaulu ?
Kämpän säännöt !
Piereskely sallittu .

Tänään tuli tehtyä taas yksi peltikyltti talliin, eli tietokoneella graafinen teos ja muovi tarratuloste liimaten peltilevyyn.
20230208_101437.jpg

20230208_101422.jpg

Takaisin