Valmiita tekstitauluja on myytävänä, varsinkin ulkomaankielisinä. Mutta niissä on usein höpötetään urheilusta ja se ei kyllä sovi mulle. Onko mielessä jotain lauseita, joista voisi tulostaa ja käyttää vaikka oikein kehystysliikkeessä teettämässä raamit?
Jos haluat puhua tunteista, olet tullut väärään paikkaan. Tämä EI ole psykiatrin vastaanotto.
Jos silti puhut tunteista, vedän päällesi hameen, jos sulla ei jo ole sitä ja otan sinusta valokuvan, jonka ripustan tallini seinälle.
Tunteet, ovat aikayksikkö, jotka vietän tallilla päivittäin.
Kampikammion kattovalo on satua.
Maailmassa on värejä 16, kuten Windows 95:n oletusväreissä, kun kone käynnistetään ensimmäisen kerran.
Persikka ei ole väri, se on hedelmä.
Koska tulet kotiin? En tiedä. Olen mies. En ennustaja.
Jos haluat juttuseuraa muista aiheista, kuin autoista, moottoripyöristä, isoista koneista tai ryyppäämisestä ja naisista, hanki koira ja juttele sille. Sekään ei ymmärrä mitä höpötät, mutta se on edes kuuntelevinaan.
Jos elokuvassa ei tapeta ketään, se ei ole hyvä.
Viha on ihan ok tunnetila.
Jos olet eri mieltä kanssani, minä olen oikeassa.
Pannaan riita puoliksi. Sinä myönnät minun olevan oikeassa ja minä myönnän sinun olevan väärässä.
Lisää...?
Jos haluat puhua tunteista, olet tullut väärään paikkaan. Tämä EI ole psykiatrin vastaanotto.
Jos silti puhut tunteista, vedän päällesi hameen, jos sulla ei jo ole sitä ja otan sinusta valokuvan, jonka ripustan tallini seinälle.
Tunteet, ovat aikayksikkö, jotka vietän tallilla päivittäin.
Kampikammion kattovalo on satua.
Maailmassa on värejä 16, kuten Windows 95:n oletusväreissä, kun kone käynnistetään ensimmäisen kerran.
Persikka ei ole väri, se on hedelmä.
Koska tulet kotiin? En tiedä. Olen mies. En ennustaja.
Jos haluat juttuseuraa muista aiheista, kuin autoista, moottoripyöristä, isoista koneista tai ryyppäämisestä ja naisista, hanki koira ja juttele sille. Sekään ei ymmärrä mitä höpötät, mutta se on edes kuuntelevinaan.
Jos elokuvassa ei tapeta ketään, se ei ole hyvä.
Viha on ihan ok tunnetila.
Jos olet eri mieltä kanssani, minä olen oikeassa.
Pannaan riita puoliksi. Sinä myönnät minun olevan oikeassa ja minä myönnän sinun olevan väärässä.
Lisää...?