Tarttis auto hommata, paku.

Viestiketju:
Tarttis auto hommata, paku.

Mitä autoja arvon raadilla tulee äkkiseltään mieleen kun hakusessa olisi:
- korimalli paku/bussi
- suht uusi, alle 10v vanha
- istumapaikat 4-6.
- ei 'liian iso'
- osittainen kuormatila perällä

Tämä ei ole itselleni ja mulla ei tullut muuta kuin VW multivanit mieleen.
 
Mitä autoja arvon raadilla tulee äkkiseltään mieleen kun hakusessa olisi:
- korimalli paku/bussi
- suht uusi, alle 10v vanha
- istumapaikat 4-6.
- ei 'liian iso'
- osittainen kuormatila perällä

Tämä ei ole itselleni ja mulla ei tullut muuta kuin VW multivanit mieleen.
B-ajokortilla?
 
Nuo vaatimukset saa toki syötettyä melkein kaikki sellaisenaan nettiautoon, mutta aina mahdollista ettei jotain sopivaa satu sieltä nyt juuri löytymään. Ja vähän haetaan sitä siis että mitä ajatuksia.
 
Aika moni haluaisi tuollaisen, mutta sellaista sopivaa ei oikein ole. Pakettiauton koko, mutta menee henkilöauton mukaan verot ja käyttömaksut. Siksi niitä ei ole uutena juuri rekisteröity.

Käytettyjen markkinoilla melkein yksinomaan ex. taksibusseja.
 
Noissa huutokaupoissa on niin naurettavaa, että aletaan jostain 20€:sta korottelemaan hintaa. Ihmisillä vaan ei ole mitään järkevää tekemistä. Menisivät vaikka ulos kävelylle. Tätäkään huutokauppaa ei olis kannattunut aloittaa alle tonnilla. Kaikki sen alle on ihan hukkaanheitettyä aikaa ja energiaa.
13 huutoa ja hinta noussut yli tonniin...:rolleyes:

https://huutokaupat.com/3832213/toyota-hiace-1999
 
Screenshot_20221124-162755_Chrome.jpg
 
40min jäljellä ja viel ei ole hinta noussut.
Eikä kuvassa ole tekstiä "myydään eniten tarjoavalle" ( kohteessa on hintavaraus - joka ei ole vielä täyttynyt )
 
Niin siellä on ollut korotusautomaatti. Viimeiset 25 huutoa tullut minuutin sisällä...


Mutta kyllä tuo hyvin kuvaa sitä, että 4wd umpipaku ei ole kiinnostava. Jos olis takaveto, niin siellä olis tarjouksissa ensimmäinen numero 4 tai 5.
 
Mitä autoja arvon raadilla tulee äkkiseltään mieleen kun hakusessa olisi:
- korimalli paku/bussi
- suht uusi, alle 10v vanha
- istumapaikat 4-6.
- ei 'liian iso'
- osittainen kuormatila perällä

Tämä ei ole itselleni ja mulla ei tullut muuta kuin VW multivanit mieleen.
vito/viano. jos tehdas koukku niin 2500kg vanhoja takseja ainakin luulis löytyvän. jos yhtään järkevästi pidetty/pesty niin ei nuo alle 10v oo juurikaan ruosteessa..
 
Takaisin
Ylös