Joona.S
Kansalainen
Elikkä tämmönen pikku entraushomma oli esissä ja nyt sen tein. Joskus ennenvanhaan oli tielaitoksen autoon otettu kevytrakenteinen alusterä sohjonpoistoon , asfalttipintojen puhistukseen ja hyvin kevyeen karhennukseen. No sittehä siinä kävi niin kuin voi arvella kun lavalle ottaa painokuormaa ja varoja vasten ajetaan pikkusen väkisin verkkoterillä routapatikoita ynnä muita köntteiköitä , eli eihän se ensinkään vuole kun ihan oikeasta reunasta kun ainokainen painatus sylinteri on siellä ja toisekseen keskitien puolella olevalla kallistuksella kun runnoo vasemmalle reunaa terää painoa niin antaahan siinä paikat periksi jossainvaiheessa.
No tässätapauksessa kävi just nii että liki kaikki hitsisaumat aukeili ja siiven kiertojäykkyys hävisi kokonaan , mutta kätevästi laskukoneet , viivottimet ja kynät nurkkaan , lisätään siis rautaa niin paljon että se näyttää jo omaan silmäänkin paremmalta
Mie sen tein näin...






Uu palkeista kotelo tuohon selkäpuolelle ja 10x70 latasta korvia , tulppia ja kolmioita erinäisiin paikkoihin.
On se ainaki ihe tehyn näkönen....
No tässätapauksessa kävi just nii että liki kaikki hitsisaumat aukeili ja siiven kiertojäykkyys hävisi kokonaan , mutta kätevästi laskukoneet , viivottimet ja kynät nurkkaan , lisätään siis rautaa niin paljon että se näyttää jo omaan silmäänkin paremmalta

Mie sen tein näin...







Uu palkeista kotelo tuohon selkäpuolelle ja 10x70 latasta korvia , tulppia ja kolmioita erinäisiin paikkoihin.
On se ainaki ihe tehyn näkönen....








