Sitruuna c3

Viestiketju:
Sitruuna c3

Muutaman kerran säikäyttäny ku yhtäkkiä alkanut konepellin alta kuulumaan melko raju parkuva ääni. Niinku jotain sikaa tapettas lähistöllä jalan tai pyörällä kulkevat henkilöt säikkyvät ja pyrkivät suojaan. No eilen sitten onnistuin kerkiään konepellin alle ennen ku mekkala loppu. Saatana oikean ajovalon korkeuden säätö yrittää tehdä töitä niin että koko auton keula tärisee kriääk kräääk kriäääk:rotfl:.
 
Mitehä lie vika vai ominaisuus🤔. Toi koppana lämpiää helevetin hitaasti. Termiitin kouluun vienti reissu reilun 2km ja ei kyllä moottori kerkiä kunnolla etes alakaa lämpenee🤔. Joo ja olen kokeillut reissun jälkeen syylärin letkut ja kumpikin oli aivan kylmät näillä 5 asteen lämpötiloilla ku kylmänä lähtee niin semmonen 5 km tossa kylillä pörräystä vaatii ennen ku on käynti lämpöinen. Vie vaan näillä pikku lenkeillä helevetisti polttoainetta ku ei "ryyppy" lähe kunnolla päältä (joo tiedän ei siinä ryyppyä ole).
 
No absinttia sitten 😏
Vaan kai se termostaatin kattominen pienimmän riesan tie, josko ois viallinen, eli auki kokoajan. Vai lämpeiskö ne letkut sen verta, että käteen tuntuis? Tai sitten tosiaan on vain ominaisuus, 2km aika lyhyt matka kuitenkin.
 
No absinttia sitten 😏
Vaan kai se termostaatin kattominen pienimmän riesan tie, josko ois viallinen, eli auki kokoajan. Vai lämpeiskö ne letkut sen verta, että käteen tuntuis? Tai sitten tosiaan on vain ominaisuus, 2km aika lyhyt matka kuitenkin.
Kyllä minä tiete sen termarin vaihdan. Kyllä se moottori sen verran lämmin että reilusti käden lämpöistä tuli lämppäristä mutta ne syylärin letkut oli aivan kylmät. Koulun pihalla termiittiä odotellessa koppana räpyttää tyhjäkäynnillä niin tuntuu että siinä se lämpiää nopeemmin
 
Eihä syyläris ves kierrä ennenku termari aukiaa...
 
Eihä syyläris ves kierrä ennenku termari aukiaa...
Juu ei,
luulin ettei kabiiniinkaan tuu lämmintä ollenkaan.
Noin lyhyven matkan aikana jos sisälle tulee lämmintä mutta syylrin letkut on kylmiä niin kattosin peiliin ja toteisin jotta vähä turhan hätänen diagnoosi tällä kertaa...
 
Vuostuhannen vaihteessa meillä oli röissä asennuspakuna sellanen Berlingoa vastaava pösö (expert). Diesel koneella tietty. Olikohan jotain tällasia syksykelejä eli aamusella yhen käden sormilla plussaa pihalla. Auto oli katoksessa Espoon Tapiolassa ja sieltä lähdettiin kohti Vantaan Tikkurilaa kolleegan kanssa. Me oltiin jossain kehä-3, lähes määränpäässä kun kolleegan kanssa todettiin, että alko lämpömittarin viisari nousta ja kabiiniin tulee pihalämpöä lämpimämpää ilmaa - toki edelleen paljon alle kädenlämmön.
 
Vuostuhannen vaihteessa meillä oli röissä asennuspakuna sellanen Berlingoa vastaava pösö (expert). Diesel koneella tietty. Olikohan jotain tällasia syksykelejä eli aamusella yhen käden sormilla plussaa pihalla. Auto oli katoksessa Espoon Tapiolassa ja sieltä lähdettiin kohti Vantaan Tikkurilaa kolleegan kanssa. Me oltiin jossain kehä-3, lähes määränpäässä kun kolleegan kanssa todettiin, että alko lämpömittarin viisari nousta ja kabiiniin tulee pihalämpöä lämpimämpää ilmaa - toki edelleen paljon alle kädenlämmön.


Siinä on ollu kahdessa paikassa vikaa. Weba ei ole toiminut ja moottorin termostaatti on ollu sökö🤷
 
Eihän asia minulle kuulu, mutta Berlingoa vastaava Pösö on Partner. Siinä nyt ainakin oli vika.
 
Eihän asia minulle kuulu, mutta Berlingoa vastaava Pösö on Partner. Siinä nyt ainakin oli vika.

Niin muuten on. Mutta välläkö häliä, aivan törkeän järjettömän p.ska ajettava. Ehkä huonoudessaan mun top3 sisällä. Ja pelkästään kaupunkinopeuksissa sai apukuskin kanssa kommunikoida huutamalla ja 80km/h vauhdissa kirjoittamalla, viittomakielellä tai savumerkein. Enempäähän se ei sitten ees kulkenut omin avuin. Kuskin penkissä taisi olla peräti etäisyyssäätö ja selkänojan kallistus. Hanttarille oli tarjolla joku valmiiksi pureksittu ranskanleipä ja patonki. Baskeri päähän ja kohti uusia pettymyksiä. Punaviinitkin puuttui lisävarustelistauksesta.
 
Niin muuten on. Mutta välläkö häliä, aivan törkeän järjettömän p.ska ajettava. Ehkä huonoudessaan mun top3 sisällä. Ja pelkästään kaupunkinopeuksissa sai apukuskin kanssa kommunikoida huutamalla ja 80km/h vauhdissa kirjoittamalla, viittomakielellä tai savumerkein. Enempäähän se ei sitten ees kulkenut omin avuin. Kuskin penkissä taisi olla peräti etäisyyssäätö ja selkänojan kallistus. Hanttarille oli tarjolla joku valmiiksi pureksittu ranskanleipä ja patonki. Baskeri päähän ja kohti uusia pettymyksiä. Punaviinitkin puuttui lisävarustelistauksesta.
Jaa, ilmankos yks kaveri osti Partnerin ja teki siitä minimatkailuauton, ei tartte emännän kanssa keskustella ajomatkoilla.....
 
Sanoisin noilla arvioilla että vika on käyttäjätasolla.

Noista ei kyllä niin ole kokemusta kuskin paikalta, mutta ainakin pykälää isompi eli Expert (mk1) on minun mielestä hyvä ajettava aikakautensa pakuksi.
 
Vuostuhannen vaihteessa meillä oli röissä asennuspakuna sellanen Berlingoa vastaava pösö (expert). Diesel koneella tietty. Olikohan jotain tällasia syksykelejä eli aamusella yhen käden sormilla plussaa pihalla. Auto oli katoksessa Espoon Tapiolassa ja sieltä lähdettiin kohti Vantaan Tikkurilaa kolleegan kanssa. Me oltiin jossain kehä-3, lähes määränpäässä kun kolleegan kanssa todettiin, että alko lämpömittarin viisari nousta ja kabiiniin tulee pihalämpöä lämpimämpää ilmaa - toki edelleen paljon alle kädenlämmön.
Ei työ aina mikään nautinto saa olla . Silloinhan vapaa-aika menettäisi merkityksensä .
Saat Jerrykannun jos vähän joustat ja myönnät että kyllä Expertit on kuitenkin aika hyviä ;)
 
Jaa, ilmankos yks kaveri osti Partnerin ja teki siitä minimatkailuauton, ei tartte emännän kanssa keskustella ajomatkoilla.....
Taisi se yksi entinen Lapinlahden Linnnut ryhmän jäsenkin olla sellaisella kierrellyt Eurooppaa useat talvet . Siitä oli lehtijuttu jossain .
Minäkinhän kokeilin samaa viime kevättalvena .
Ei ollut minusta miestä siihen , vaikka oli sentään tilavampi Expert :)
Ai niin saakeli taas , sori aiheeseen ...Tai no ei ihan mutta liki ,Citroäänillähan on vastaava .
Onko ihan samanlainen se Jumpy ?
 
Takaisin
Ylös