SEURAAVA KONE/LAITE HANKINTASI ?

Viestiketju:
SEURAAVA KONE/LAITE HANKINTASI ?

Kiva nähdä ettei nostettu pakasta vaan käytettiin melkein kumpaakin nostoreikää.
 
Joskus ollu töissä semmosessa puulaakissa, joka asentaa ja korjaa isompiakiakin työstökoneita, sitä harottavien pumppukärryjen määrää :facepalm:
Itse olin yhdessä isossa metallifirmassa, jonka dirikalla oli muun muassa purjevene. Yhtenä maanantaina oli tehdaspalvelun edessä kuusi vai peräti kahdeksan nyykähtänyttä pumppukärryä. Kölin kanssa olivat kuulemma puuhailleet.
 
Itse olin yhdessä isossa metallifirmassa, jonka dirikalla oli muun muassa purjevene. Yhtenä maanantaina oli tehdaspalvelun edessä kuusi vai peräti kahdeksan nyykähtänyttä pumppukärryä. Kölin kanssa olivat kuulemma puuhailleet.
Ähä, Oikeat työvälineet<tm>.
 
Eihän se nyt montaa tonnia tummoinenen purjeveneen lyijyköli paina.
 
Tälläinen ilmestyi... Onko kenelläkään käyttöohjeita :D

IMG_20200115_175325.jpg
 
Kytkin ym. osat tilasin tänään Leukkuun, perjantaina lupasivat olevan noudettavissa :)
 
Nopea oli taas Taitonetti. Menee kyllä päivä tai pari ennen kuin saan aikaiseksi ottaa tuon käyttöön.

IMG_20200117_155455.jpg
 
Edelleen aktiiviseti tai puoliaktiiviseti olen selannut myyntipalstoja joissa mönkijöitä myydään. Taitaa olla kriteerit liian tiukat ei sopivaa tunnu löytyvän. Maastomallin nelikkoa (ei kiinalainen) tältä vuosituhannelta. max. hinta 3t €.
 
Edelleen aktiiviseti tai puoliaktiiviseti olen selannut myyntipalstoja joissa mönkijöitä myydään. Taitaa olla kriteerit liian tiukat ei sopivaa tunnu löytyvän. Maastomallin nelikkoa (ei kiinalainen) tältä vuosituhannelta. max. hinta 3t €.
350 Grizzly Jammuja välillä on tuohon hintaan, mutta niissä ei ole vaihteistossa hidasta aluetta, pelkkä suunnanvaihtaja. Aika mitättömäksi jää käyttö, lähinnä hupiajeluun, ei paljoa raskaampaa kärriä tms. tarvii vetää.
 
Edelleen aktiiviseti tai puoliaktiiviseti olen selannut myyntipalstoja joissa mönkijöitä myydään. Taitaa olla kriteerit liian tiukat ei sopivaa tunnu löytyvän. Maastomallin nelikkoa (ei kiinalainen) tältä vuosituhannelta. max. hinta 3t €.
Polaris merkkisenä ainakin joitakin löytyy.
Ja välillä honda trx 350 mallia. Itse ottaisin 420 mallin, niitäkin toisinaan aika lähellä tuota kolmea tonnia, eli vois saada tingattua tasarahaan. Riippuu tietty mitä ominaisuuksia hakee.
Oman polaris sportsman 700 myin 3600€ ehkä 8-9vuotta sitten.
 
Itsellä on Polaris, enkä kyllä ostaisi, jos nyt olisin ostamassa...
 
Takaisin
Ylös