Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom.: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
meinaatko tislettä laittaa?Kolmas 162 husku ois postissa ja lasipulloja pitäs joku päivä tulla iso paketti.
Tuo on jo tislaamatta ihan tarpeeksi tymäkkää, ei tynnu mahakaan menevän sekas mikä on poikkeuksellistameinaatko tislettä laittaa?
Ei kestä ihan samoilla nappiasennoilla vetää saumaa kuin vanhalla, puolet pienemmällä koneella. Varsinkin kun siinä on hiilaripullo ja tähän kiskaisin koekäyttöön argoniputelin... Kyl tää vesijäähyllä tää kone ja kolvi on mutta liian vähän kaasua ja aivan liikaa löylyä...Ilmajäähdytetty malli
Se pelkkä argoni ei hitsaa seostettuja teräksiä niin hyvin. Mullakin tarttui Kempin DC tikki MLS 1600.Saa nyt nähdä onko niin käyttöä. Acdc tiggi kyl vieläkin pienenä haaveena, vaikkei mikään välttämätön laite mulle nyt ookaan.Ei kestä ihan samoilla nappiasennoilla vetää saumaa kuin vanhalla, puolet pienemmällä koneella. Varsinkin kun siinä on hiilaripullo ja tähän kiskaisin koekäyttöön argoniputelin... Kyl tää vesijäähyllä tää kone ja kolvi on mutta liian vähän kaasua ja aivan liikaa löylyä...
Sit jos tuo alkaa joskus kenkkuilee, niin ekana tarkistaa tuon WU 10 vesijäähyn piirikortin kunnon. Juotosvikoja saattaa välillä olla ja kolvilla selviää.
Mitä maksoi?545FXT AT.
Taitaa olla joku kampanja menossa.
849€Mitä maksoi?
Oliko isommasta minkälaisia tarjouksia?
Mä en tuota vesilaitteen juotosvikaa itse keksinyt vaan se mua fiksumpi hitsikoneen ostaja jolla oman Kempin aikanaan myin
On jonkin verran noussut. Muistaakseni toi lämpökahvainen maksoi 949 ja kylmäkahvaisista taisin maksaa 899 ja 929 eur?849€
Isompi taitaa olla noin 1100€. En niitä niin katsonut, kun pienemmällä sahaa pidempään.
Puuilossa käyty!