SEURAAVA KONE/LAITE HANKINTASI ?

Viestiketju:
SEURAAVA KONE/LAITE HANKINTASI ?

IMG20240917161514.jpg

Oho, eiku... Seuraavaksi ostetaan näköjään lankasuuttimia :D

Ilmajäähdytetty malli 😎
Ei kestä ihan samoilla nappiasennoilla vetää saumaa kuin vanhalla, puolet pienemmällä koneella. Varsinkin kun siinä on hiilaripullo ja tähän kiskaisin koekäyttöön argoniputelin... Kyl tää vesijäähyllä tää kone ja kolvi on mutta liian vähän kaasua ja aivan liikaa löylyä...

Ei kestä ihan samoilla nappiasennoilla vetää saumaa kuin vanhalla, puolet pienemmällä koneella. Varsinkin kun siinä on hiilaripullo ja tähän kiskaisin koekäyttöön argoniputelin... Kyl tää vesijäähyllä tää kone ja kolvi on mutta liian vähän kaasua ja aivan liikaa löylyä...
Se pelkkä argoni ei hitsaa seostettuja teräksiä niin hyvin🤔. Mullakin tarttui Kempin DC tikki MLS 1600.Saa nyt nähdä onko niin käyttöä. Acdc tiggi kyl vieläkin pienenä haaveena, vaikkei mikään välttämätön laite mulle nyt ookaan.

Mä en tuota vesilaitteen juotosvikaa itse keksinyt vaan se mua fiksumpi hitsikoneen ostaja jolla oman Kempin aikanaan myin😄

Vevorille tuli taas 86€ sijoitettua. Taannoin olisin just tommoista tarvinut, missä saa päät tarvittaessa eri korkuisiksi. Seuraavaksi on sitten sellainenkin.

849€

Isompi taitaa olla noin 1100€. En niitä niin katsonut, kun pienemmällä sahaa pidempään.
On jonkin verran noussut. Muistaakseni toi lämpökahvainen maksoi 949 ja kylmäkahvaisista taisin maksaa 899 ja 929 eur?

Onneksi niillä mennään vielä tovi, varsinkin kun yksi jäi jo ihan vara(osa)sahaksi. Ehkä Echo on saanut järkevän raivaussahan markkinoille siihen mennessä kun kaluston uusiminen on ajankohtaista.

1726599746583.png

Jos tolla sais chilejä kuivattua?

Jäi tosiaan huutokaupasta vahingossa Kemppi MLS 1600 käteen. Pieni pettymys oli että tiggi onkin raapaisumallia. Eli yhden kirjaimen ero näyttöpaneelissa. Puikko palaa niin kivasti ja hotstartti nappula toimii, eli liimapuikkoja niin vaan tulekaan. Parit ensiräkäisyt piti eilen kokeilla. Varmaan virheetön Minarc 150 joutaa multa pois.

Edit: Minarc menossa ainakin alustavasti sakkulille👍
IMG_20240919_181031.jpg
IMG_20240919_190651.jpg

IMG_20240919_194347.jpg

Viimeksi muokattu:
Tollasii tuli hommattuu. Tosin jälkikäteen tuli mieleen, et ois noi säätyväleukaset saanu jättää kokonaan pois ja ottaa samanmoisia mustia, mitä noikin, mut 3/8 ja 1/2" kannalla olevia hylsyjä. Mut ehkä noil jotain vääntelee.
IMG_20240923_170109505_MFNR.jpg

Takaisin