SEURAAVA KONE/LAITE HANKINTASI ?

Viestiketju:
SEURAAVA KONE/LAITE HANKINTASI ?

Millonkahan sitä joutaa kokeilemaan..
image.jpg

Tommonen kannattaa laittaa johonkin puutarhakärryyn, saa sen maalipöntön tai pöntöt siihen vierelle, pesutinneri ja jäteastia sopii sitte kans samaan kärriin, on helppo ottaa käyttöön, kuskata ympäri tonttia ja kaikki kamat on kerrasta mukana.

IMG20240912103539.jpg

Sun linkissä 113 egee, mun linkissä 94 egee...

Sun linkissä 113 egee, mun linkissä 94 egee...
Screenshot_2024-09-12-14-09-16-04_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Eikun mulla on halvempi, menee varmaan naamakertoimen mukaan ja sulla on karvaisempi 😁

Kolmas 162 husku ois postissa ja lasipulloja pitäs joku päivä tulla iso paketti.

Vai oisko pitänä hommata laskukone ja ruutupaperia nii jospa poika olis isääsä viisaampi :paranoia:
Jotenni minusta tuntuu siltä että tässä maassa alkaa olla niitä laskentoa ja näppäimistöä osaavia jo aikasta paljon kun näyttää pahasti siltä ettei niitä mutterin yms pyörittäjiä taho enää löytyä..
loppuu pian suunnittelun tarve jos loppuu tekijät..
kerkijääpä se poijan koltiainen sitä kynääkin opetella vielä käjessä pitämään.. sittehän sen näkee mihinkä tykästyy..

Just jossain mediassa hiljattain oli, että pitää saada lisää korkeakoulupaikkoja ja vielä lisää, niin maailma pelastuu. Sitten kuitenkin akateemisia työttämiä on melkoisesti ja työvoimapulaa nimenomaan työtä tekevässä portaassa. Ei ne putket tai sähköt sinne taloon synny vaikka kuinka tekoälypäät niitä pyörittää ruudullaan.

Viimeksi muokattu:
Takaisin