Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom.: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Niin, ei se ensimmäinen sitä jonoa tosiaan tee =).Seku tahtoo vaan ruveta letka kertyyn pahemmin jos jää perään ajelemaan.
Siitä heijastinteipistä, millä kuorma-autot nykyään ympäriteipataan tai liikennemerkkiteipistä, kun saksilla leikkelee kolmioheijastimet ym. tarpeelliset, niin ne ei ensimmäisestä kolhusta ole kappaleina pientareella. Itsellä on heijastimet kärryissä leikattu 3mm alumiinista ja teipattu ne. Sen verran on nuo vanhat kärryt ruosteessa, ettei suoraan kärryyn viittinyt teipata.Muutaman heijastimen jos kiinteänä laittaisi.
Olkapäästä lähtien kun laskee nuo kaikki nivelet kauhan kynteen asti ja joka välissä hieman väljää, niin on kyllä ihme jos kauha kääntyy yhtäänJooei. Kun otti silmän käteen ja tarkemmin tutki niin kyllä se ihan käytössä oleva vipuvimpstaaki on. On vain sillee jännästi tehty. Sillä käännetään kauhaa....
Joo. Tännään käytiin mitan kanssa koneen luona heilumassa lavettiprojekin suunnittelun takia. Ehkä viikon päästä kaivurin saa kotijo tai lähemmäs sitä. Nykyisessä paikassa vielä kipenen tarvetta eikä itsellä niin kiirettä. Vaihtolavakuljetuksella on aatos ensimmäinen siirto suorittaa.
Ohessa muutama kuva kohteesta ja mittatietojakin.
Telojen sisämitta n 125cm. Telojen ulkoreunojen väli n 205cm. Korkeus kopin kohdalla n 230cm. Puomin leveys kauhan tapin kohdalla n 180mm. Kauhan kiinnitystappien väli n 275mm.
Alavaunun pituus n 260cm.
Koneen painoksi on eri lähteissä ilmoitettu 6500kg.
Näytä liitetiedosto 41688 Näytä liitetiedosto 41689 Näytä liitetiedosto 41690 Näytä liitetiedosto 41691 Näytä liitetiedosto 41692 Näytä liitetiedosto 41693 Näytä liitetiedosto 41694 Näytä liitetiedosto 41695 Näytä liitetiedosto 41696 Näytä liitetiedosto 41697
Niin, miten sen nyt ottaa. Huolta ja murhetta tohtii mukana tulla, huoleton on hevoseton poika.Ihan sairaan hieno kaivuri. Tuommosen itekin tahdon.