Viestiketju:
Sähkömoottoripyörä

Kyllä ko. kulkineesta oli jossain ketjussa juttua vissiinkin, muttei omana ketjunaan....
 
Jousituksen kanssa, on renkaan painolla iso merkitys.
 
Varmasti on enemmän jousittamatonta massaa perinteiseen voimansiirtoon verrattuna. Toisaalta jotkut hd miehet vannoo jäykkäperäisen nimeen. Olis mielenkiintoista sellaista joskus koittaa.
 
Toisaalta jotkut hd miehet vannoo jäykkäperäisen nimeen. Olis mielenkiintoista sellaista joskus koittaa.
Heti ensimmäisenä ajat hidastetöyssyyn vähän reippaammin ja katsot kuinka korkeelle siitä jakkarasta pomppaa sillä konstilla :D
Pihasta näköetäisyydellä tollanen töyssy sattuu oleen ja muutama päivä takaperin tollasella jäykkäperäsellä joku siitä meni ja hyvin kuski pomppas vaikka vauhtia ei paljoa ollut
 
Kyllähän sitä kilpaakin riivataan jäykkäperäisillä prätkillä. Siviililiikenteessä renkaan on oltava joustavakylkinen, eli auton rengas mieluusti että joustoa löytyy.
 
Pahoin pelkään että pyörä ohjaa miestä eikä mies pyörää ?
 
Pahoin pelkään että pyörä ohjaa miestä eikä mies pyörää ?

Trafin kokeissa on selvitetty ja hyväksytty nämä jutut. Katsokaapa vaikka speedwayprätkiä, ihan hallittuja sladeja vetelevät jäykkäperäisillä pyörillään 140-150 kmh lasissa
 
Pyörät ovat vaarallisia vehkeitä joita pitää ohjastaa pyörän ehdoilla, mutta henkimaailmann leskentekijöitä ei saisi päästää markkinoille. Kaikki eväät tuolla helvetinkoneella konstruktionsa puolesta näyttäisi sellaiseksi olevan, voin ja toivonkin olevani väärässä.
 
Akka ilahtu äänettömästä moposta sillä hää vihaa poikasten mopo päristelyä. Harmi vuan sillä äänekäs mopo auttaa poikalapsia siirtymään lapsuudesta nuoruuteen. Kuinkas tää kehitysvaihe sitten näillä äänettömillä?
 
Eikös tuolla hupiketjussa ollut muutama viikko sitten se hitekki päristin polkupyörään. Kai se sähkömopoonkin käy. :scoot:
 
Juu ja nykyaikaan kuuluu vielä äänen tehostaminen:confused:. Minä en käsitä että miten kiinan mankistaki saa niin helevetillisen metelin irti? Vaikka siitä ottaa änärin kokonaan pois nii ei saa niin kauhiaa meteliä aikaseksi, ku mitä näillä pörinä putkilla:eek::confused:. Mitä pahempi ääni ja mitä kovempaa kulkee sen parempi:eek:. Noo tietääpähän setä sininen jo kaukaa kuunnella että mihin suuntaan lähtä tutkimus retkelle:D.
 
50-60 lukujen Jawat yms olivat äänimaailmaltaan upeita, hyvä ajoasento pehmeällä satulalla sekä kunnollinen jousitus. Mikäpäpä siinä mutkaisia soratietä oli huristella ja voi helevetti näitä nykymuodin jäykkäperse HD apinakiikku tärykalvon särkijöitä! Samaan kastiin kuuluu isovanteiset ohutlumiset madalletut bimmerit jne..

Joku järjen jättiläinen Jokatapauksessa poistaa 300nm rajoittimet ja ottaa sähkömoottorin kaiken väännön käyttöönsä, siten voi sanoa että kyllä lähtee (jalat edellä sinkkiarkussa)
 
Ei se teho tai vääntö kuljettajaa tapa, vaan miten ja missä niitä käytät. Hyvä se on kulkuneuvojen jonkinlaista ääntä päästää ihan liikenneturvallisuuden kannalta. Tuollainen sähkökäyttöinenhän on itsessään melko äänetön taajamanopeuksissa.
Esim viulumusiikki voisi sopia keinotekoiseksi ääneksi.
 
Takaisin
Ylös