Sähköavusteinen polkupyörä

Viestiketju:
Sähköavusteinen polkupyörä

Nyt murjasin piikkipyörät alle. Saa nähdä miten kestää kun nää ei ole pistosuojatut.

20231121_135310.jpg

Ee oo ku gyntterin aisspaikkerit...vuodelta nakki ja muna.
Tunkenu noihinki jo varmaan 20kpl uusia nastoja...

Huomenna jään loppuvuodeksi lomalle ja konkeli saa huilata sen aikaa kylmässä varastossa. Akun lataan täyteen ja tuon sisään.
Tähän asti friikkipyörä on kestänyt kasassa mallikkaasti, kampiongelmakin ratkesi kun laitoin shimanot tilalle.
Oon ajanut myös sateella tuolla ja ihme ettei mitään sähkävikvikvikvikaa ole ilmennyt?
Kai se liimamassatiivistely on auttanut?
Ajovalosta oon tyytyväinen, just passeli lamppu pyörätiehommiin eikä häikäise vastaantulijoita.
Takakiekossa ilmeni heittoa mutta sai vielä rihdattua. Kiinanmopon testiajo jatkuu ensi vuoden puolella.

20231221_160210.jpg

Nyt murjasin piikkipyörät alle. Saa nähdä miten kestää kun nää ei ole pistosuojatut.

Näytä liitetiedosto 125104
Pyörä tuvassa :heko: Muistuu mieleen nuoruusajat kun silloin tuvassa tehtiin pakkas aikaan vaikka ja mitä, auto ei mahtunt ovista sisään vaan siitä pienemmät kaikki muu roijattiin tupaan tarkasteltaviksi, mopot zyklematicit B&S... Eräässä kylän vanhassa isossa tuvassa tehtiin soutuveneitä rekiä kiesejä,,, askareet oli ulkona mutta tuotiin aina sisälle veistettäväksi.

Vaikka ei mitään remontin korjuuta olekaan, niin kiva se ois Mersukin ajaa tupaan. Vaan kun on nuo räystäät metrin alempana kuin kopin korkeus niin ei oikein ainakaan tuosta tuulikaapin kohdalta sovi. Enkä oikein usko, että talon toiseltakaan puolen, vaikka maa onkin siellä vähän alempana.

Vaikka ei mitään remontin korjuuta olekaan, niin kiva se ois Mersukin ajaa tupaan. Vaan kun on nuo räystäät metrin alempana kuin kopin korkeus niin ei oikein ainakaan tuosta tuulikaapin kohdalta sovi. Enkä oikein usko, että talon toiseltakaan puolen, vaikka maa onkin siellä vähän alempana.
Kyllä se sinne, kun ottaa pikkasen alkuvauhtia, eikä himmaile ennenku takaseinä näkyy.....

Kyllä se sinne, kun ottaa pikkasen alkuvauhtia, eikä himmaile ennenku takaseinä näkyy.....
Jos ei sitä remontinkorjuuta ennen sisäänajoa ole, niin sen jälkeen on. Mutta mukavahan sitä remonttia on sisällä tehdä kylmässä, kun seinä puuttuu talosta.

....tuotatuota tuo takaseinä ei ihan heti tuu näkyviin ajamalla vaan se siirtyy lähemmäs klappilandiaa :hermot: suosittelen jotain isoa vaakakairaa joka ruuvaa sitä roinaa ulos siitä tallista ennen kun edes yritetään ajaa mitään sisään....

Pyörä tuvassa :heko: Muistuu mieleen nuoruusajat kun silloin tuvassa tehtiin pakkas aikaan vaikka ja mitä, auto ei mahtunt ovista sisään vaan siitä pienemmät kaikki muu roijattiin tupaan tarkasteltaviksi, mopot zyklematicit B&S... Eräässä kylän vanhassa isossa tuvassa tehtiin soutuveneitä rekiä kiesejä,,, askareet oli ulkona mutta tuotiin aina sisälle veistettäväksi.

Minä oon korjannu poitsun skootteria olkkarissa pari kertaa kun jäätyi kaasuvaijeri yms.
Nyt oon tuonu sähkökonkelin kodinhoitohuoneeseen koska akku kestää paremmin kun on lämpimässä.
Ei oo tullut räpätystä vaimoväeltä koska ollaan sovittu jutska.
Monta kertaa korjannu fillaria keittiössä koska siinä on lämmintä ja hyvä valo :peukku:

Tässä nyt kevättä jouda enempää :cool:

IMG_20240218_130444825_HDR.jpg

Toivottavasti aurinko ei pehmittäis liikaa paluureitin pintaa :hermot:

Voip olla ettei noi Humppilan ropelit paljoo pyöri, tän kulmakunnan nykytuulella.....
Kaikki pyörii, myös Urjalan puhaltimet, vaikkakaan niitten siipiä en käyny syynäämässä sillain ihan justiinsa, kun en pidä peuroja luotettavina polkujen auraajina.

noi 3 on porintien itäpuolella...siel länsipuolella tais olla 6kpl ja aina niistäkin joku huilaa tai jopa pari.
Humppilassa 3kpl, niitten takana 3kpl Urjalan puhaltimia, näkyy tielle nekin. Sitte tosiaan siellä toisella puolella on Ypäjän puhaltimet, muista nyt just oliko niitä peräti 10kpl, mut ne on semmosia pienempiä, aika harvoin kaikki niistä pyörii. Olis kyllä keliä pallorenkailla sinnekki, mut nälkäki olis :ruokaa:
TopTip: ei kannata mennä hankikannosta läpitte, takasin et pääse vaikka kuinka savustaa, ei kestä ottaa vauhtia paikoiltaan yhtään :shitfan:

IMG_20240218_134406381_HDR.jpg

Jaa ne on jo sit Urjalan puolel, se toisen kolmen ropelin ryhmä, sillä reunal humppista olevista.
Jaa et ypåjän puolella on jo kymmenkunta, viimeks ku silleen liikkunut, niin oon tainnu vaan 6 nähdä....

Jaa et ypåjän puolella on jo kymmenkunta, viimeks ku silleen liikkunut, niin oon tainnu vaan 6 nähdä....
Tarkistelin oikein niin 8kpl sanoo kookeli, oikeestihan 4kpl on Jokioistenpuolella, 3kpl on Ypäjällä ja 1kpl on Humppilan. Siittä kun ei ole kivenheittoo kummempaa matkaa Ypäjän konikeskukseen, niin yleensä puhutaan Ypäjän potkureista, pysyy joku tolkku koordinaateissa.

Jonnin verran hevostelupolkujakin siellä kulkee, hevosenkengillä tolppia merkkailtu, en ole vaan mitään tolkullista karttaa löytäny missä kaikkialla ne kulkee. Veikkaan että pallorengas on silläkin alueella liikkunu laajemmin kun ne polut yksinään, jännästi tulee melki tyhjästä merkki vastaan, mutta seuraavaa merkkiä taas ei tule mistään, liekkö termiitit iskeny merkkeihin, ei ole kyllä hevosten jälkiäkään ollu. Voihan se olla että aidattu hiekkakenttä on trendikkäämpää hommaa.

Takaisin