Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom.: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Minä kun tuossa mietin että 8 tunnin ajastin olis ihan riittävä
veikkaan että paljon vähemmän kun wolsun sytytys pikku lisähuikalla.
Ei taida olla keravan slangia tuo tänä pänä ?Aattelin että ilmoitan kun kaikkia varmaan kiinnostaa niin perkeleesti mutta Pafangiin jytkähti tonni mittariin tänä pänä
Näytä liitetiedosto 124109
On se. Meillä sanottiinkin eilen työpaikkakokouksessa että tehostaminen on päivän sana. Aattelin tehostaa puhumista ja lyhentää sanoja.Ei taida olla keravan slangia tuo tänä pänä ?
Jaaha täällä ei tarvii tehostaa muuta kun antaa ajonäytteen ja sehän meni suht mukavasti....eiku uuwestaan..On se. Meillä sanottiinkin eilen työpaikkakokouksessa että tehostaminen on päivän sana. Aattelin tehostaa puhumista ja lyhentää sanoja.
Minulla on Tunturista vielä maksamatta jonkun 14 kk verran. Ei minulla ole ollut mitään valittamista Etufillarin kanssa tehdystä sopimuksesta. Eikä Tunturista myöskään. 19 kk aikana mittariin tullut 3750 km.Ansiotyön palkasta vähennetty Polkupyörä etu on maksettu, kesti 2.5v ja lopuksi vielä lunastushinta. Otin sillä siis emännälle Helkama Aino sähköpyörän, toista kertaa en moiseen järjestelyyn lankea. Jos on pyörän tarvis ostan käteisellä kaupasta!
Pyöräetuudella pyörän saa ansiotulovero prosentin verran halvemmalla, näin ainaki ite tulkitsin numeroita.. ja laskeskelin myös..Tuleeko se yhtään sen edullisemmaksi kuin ostaa kaupasta?
Suoralla kaupalla 2700 ja pätkällä 1800 omassa tapauksessa.Tuleeko se yhtään sen edullisemmaksi kuin ostaa kaupasta?
Voi saada, jos työnantaja laittaa pyöräedun vanhan palkan päälle. Yleensä otetaan palkasta pois, jolloin hyöty on n. 1/3 verrattuna suoraan ostohintaan. Riippuu toki palkan suuruudesta ja fillarin hinnasta.Eikös täällä aiemmin joku väittänyt, että sen saa täysin ilmaiseksi palkan lisänä ja veroprosentti suhteessa laskee tuon seurauksena.