Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Ihan tilauksesta varmaan vievät, niinkun ennenkin, ei ole murhetta laittaa eteenpäin. Saatikka tarvii edes tietää mitä viedä kun on tietty merkki/malli.Se, että tuotteella X on hinta Y, joka tuntuu korkealta henkilöstä Z, ei tarkoita vielä varkaille/narkeille välttämättä mitään.
Se varastettu kun täytyy saada rahaksi, enkä ole vielä ensimmäiseenkään irto-akkuun törmännyt myynnissä, joten väitänkin,
että noita merkkikohtaisia akkuja ei kyllä kukaan rahalla osta ilman kuittia. Ts. niille tuskin on markkinoita ilman pyörää.
Kyllä minä olen irtoakkuja nähnyt netissä myytävän, tosin jonkinlaisella suht uskottavalla selityksellä.Se, että tuotteella X on hinta Y, joka tuntuu korkealta henkilöstä Z, ei tarkoita vielä varkaille/narkeille välttämättä mitään.
Se varastettu kun täytyy saada rahaksi, enkä ole vielä ensimmäiseenkään irto-akkuun törmännyt myynnissä, joten väitänkin,
että noita merkkikohtaisia akkuja ei kyllä kukaan rahalla osta ilman kuittia. Ts. niille tuskin on markkinoita ilman pyörää.
sehän on nastarengas, talvi tulee kohta![]()
....käynyt nastoittamassaKateellinen naapuri käynyt hiekoittamassa...![]()
Noita tuollaisia löytyy tasaiseen tahtiin erään auton penkiltä. Pitäisi varmaan talven aikana tehdä asialle jotain...Tuommoinen löytyi eturenkaasta...
Näytä liitetiedosto 121845Näytä liitetiedosto 121846Näytä liitetiedosto 121846
Kävinpä huvin vuoksi ja uteliaisuuttani paikallisessa e-**** liikkeessä. Tuovat maahan mm. bafang muunnossarjoja. Kaveri tuli tiskin taakse ja innokkaasti kyseli että mitäs mitäs ja että millekkä aletaan. Minä siihen tuumailemaan että oiskoon teillä noihin hailong akkuihin jotain suojapussukoita syksyn sateilta suojaamaan?
Eeeiii...ei meillä kyllä oo...
No minä siihen että ookoo pitää katella jos löytyis jostain...
Onko sulla siis sähköpyörä? Myyjä kysyi.
No kerroin että on juu ja että netistä tilasin ja että kiva kun on tämmönen liike josta vois tulla kyseleen varaosia yms...
Ööööö...eeei me noihin...jos oot muualta tilannut...sä saat sit ikävä kyllä takuu asioissa kääntyä sen nettikauppiaan puoleen Heh Heh...
Öh...niin siis en mä mitään takuujuttuja...varaosia jos...
No me noihin meidän omiin ollaan vaan....että sillai...
Kävelin ulos ja ihmettelin miten helvetissä tuo kioski on ylipäänsä vielä pystyssä?![]()
Yhden Shelly PM:n pistän kokeiluun tarkkailemaan laturin virtaa, jos käyrästä näkisi akun täyttymisen ja voisi katkaista latauksen automaattisesti.
Plus PM1 on toi murkula. Käyn huomenna jostain lyhyen roikan ja kytkentäkotelon, niin saan ohjattavan jatkojohdon. Käyrän saa vaikka tonne NodeRediin tai tohon Domoticsin taloautomaatioon. Jossain palvelimella olisi Grafnan ja Influx, mutta on ehkä hiukan järeää tähän tarkoitukseen.Ainakin eukon fillarissa näkee hyvinkin selvästi koska tipahtaa ylläpidolle lataus. Ei oo nyt niin tuoretta käppyrää, että voisi mistään numeroista puhua. Ite tekisin ehkä jonkun viiveen, eli kun virta/teho droppaa, niin esim. 30min viiveellä shelly pois päältä.
Jos ottais jonkun plussan tai pron, niin tuon saisi ehkä scriptillä hoidettua.
Jos kelit ja muu sallii (ja etenkin börs-elektrisiteetti), niin huomenna-viikonloppuna vois olla numeroita.
Ei oo ku täällä Sherwoodissa. Joo tommonen ahdasmielisyys vaan tuli ikäänkuin puskista kun noin 99prosenttisesti mun tuntemat fillarihemmot jakaa tietoaan ja neuvojaan auliisti.Ei tää Somerolla ole? Minähän tuohon bafangiin niitä kampia kyselin, ihan varaosia ja rahalla, sama vastaus melkein sanasta sanaan, ei vähempää olis voinu kiinnostaa. Liekkö eteisen matolle kertyy liikaa hiekkaa ja asialle on jotaki tehtävä.
Plus PM1 on toi murkula. Käyn huomenna jostain lyhyen roikan ja kytkentäkotelon, niin saan ohjattavan jatkojohdon. Käyrän saa vaikka tonne NodeRediin tai tohon Domoticsin taloautomaatioon. Jossain palvelimella olisi Grafnan ja Influx, mutta on ehkä hiukan järeää tähän tarkoitukseen.
Tietty jos suoraan Shellyyn skriptaisi niin voisi saman setin viedä tarvittaessa mukana ilman yhteyttä emoalukseen.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.