Tervetuloa Konekansa-foorumille!

Liity Konekansa-foorumin jäseneksi (ei maksa kuin vaivan) ja käy peremmälle! Sisäänkirjautumattomana et näe aivan kaikkea foorumin sisältöä.

Mainoksiakin vilisee niin, että silmiä kirvelee. Jäsenenä elämäsi olisi paljon siedettävämpää. ;)

Reppu

Viestiketju osiossa 'Sekalaista' , aloittaja Jammu, 5.11.2019.

1. Jammu

Jammu häh

Saadut tykkäykset:
    64
    Pojalle pitäisi hommata ja kiinnostaa mikä olisi hyvä hintaansa nähden.

Itsellä on vuosia sitten ostettu marmot joka oli käsimatkatavarakäytössä kun oli reissua. Tukeva ja maha sekä rintaremmit.

Kuten tiedetty koululaisten reout venyy perseen päälle kirjalastissa ja hihnat repee irti.

Siis kokemuksia,maharemmi olisi hyvä olla. Kånkkeni ei ole ihan riittävän hyvä..

2. alfred_j_kwak

alfred_j_kwak Kansalainen
    KK Plus pack Betatester

Saadut tykkäykset:
    534
    Koululaisen koko vaikuttaa asiaan.
    Haglöfs Tight Pro Large tai XL on hyvä.

• Samaa mieltä Samaa mieltä x 1
  3. LPR

LPR Kytöstelijä
    KK Plus pack NoAd

Saadut tykkäykset:
    962
    Kånkkenia olisin ehdottanut, aika kastävä on ollu tytöllä ja muillakin mitä tiedän. Itellä on joku Niken reppu, tosi hyvä selässä ja vahva. Mallista en osaa sanoa mitään, on palvellu mua yläasteelta tekuun koulut ja kaikki muut reissut päälle. Yli 30 v ikää ja vieläkin pelittää.

4. estate

estate Kansalainen

Saadut tykkäykset:
    91
    Savotta satulareppu tai jos pienempi välttää niin Kevyt-Rajapartio. Tai Varustelekasta Särmä rynnäkköreppu. Jos haluaa erottua massasta niin Varustelekasta cccp kärsimysreppu...

5. alfred_j_kwak

alfred_j_kwak Kansalainen
    KK Plus pack Betatester

Saadut tykkäykset:
    534
    Tuossa Särmän repussa tuo lantiovyö on melko vaatimaton. Mulla on reissureppuna tuo koska aukeaa kokonaan ja menee lentokoneessa käsimatkatavarana. Lantiovyön otin siitä pois, koska siitä oli enemmän haittaa kuin hyötyä.

6. Jammu

Jammu häh

Saadut tykkäykset:
    64
    joo.. ekaluokkalainen kyseessä.

Itseltä löytyy Haglöfssi tosin 12 vuoden takaa, pelittäny kun on tarvinnu..

millainen on kånkkenin kiinankopion laatu?

7. ihmehitsari

ihmehitsari vapaa ajattelija
    KK Plus pack NoAd

Saadut tykkäykset:
    1 359
    Meillä näkyy naisväki noita kopioita kantelevan. Äkkiä muuttuu kulahtaneen oloiseksi ainakin minun silmissäni. Värit haalistuu. Vetoketjut on kuitenkin tainneet jollain tavalla vielä pelata, enkä muista että saumojen pettämisistä olisi kerrottu.

8. cardaani

cardaani Mulkwisti
    KK Plus pack

Saadut tykkäykset:
    2 449
    En osaa mitään suositella, mutta kannattaa kysyä siltä koululaiseltakin. Ei oo maailman parhaasta repusta iloa, jos se on epämieluisa. Muistuu vain mieleen oma lapsuus ja isän hankkimat jutut... :facepalm:

• Samaa mieltä Samaa mieltä x 1
  9. Janski

Janski Latvassa lahoa.

Saadut tykkäykset:
    458

Juu isä haki hiacen ja sano mulle että siinä on sulle auto maksa pois:facepalm:. Olis ennemmin vaikka 100A ratsunin tai latuskan.

• Hauska Hauska x 3
  10. YxJampe

YxJampe Rasvanäppi.
    KK Plus ADpack

Saadut tykkäykset:
    480
    Kaveria aikoinaan kans pikkasen sapetti ja hävetti kun ekaa omaa autoa hankki. Oli töissä mutta rahaa ei vielä ollut hirveästi säästössä niin isänsä lainas sitten rahat ja totes että auton on oltava uusi ja päätti että sehän on SAMARA. Sitä päätöstä ei oikein ymmärtänyt kukaan. Tän ukon työkaverit kans oli vähän kritisoinu tota temppua.
    Tää ukko vähän kilahti kun moottoria katsellassa kehui että ruiskukone ja kaikki johon totesin että toi näyttää ihan L jetronikiltä ja ooppelikin sitä käytti 80 luvulla. Itselleen kyllä osti uutta maasturia ja viimesen päälle metsästysvaatetta mutta lapset sitten saikin vaimo vaatettaa. Kävihän siinä mopon hommaamisessakin niin että tää ukko päätti että ainoastaan uusi mopo kelpaa tontille eikä jeesannu asiassa yhtään joten äiti sitten meni ja osti pojalle uuden S1:n Meni marjanpoimintarahat siihen.

• En tykkää En tykkää x 1
  11. topik

topik Väsyttää
    KK Plus ADpack Betatester NoAd

Saadut tykkäykset:
    663
    Mulla ei ollu isää jeesaamassa kuol kun olin 13v.

• En tykkää En tykkää x 2
  12. Jammu

Jammu häh

Saadut tykkäykset:
    64
    mopot saatiin ja sain ekan autonkin kun otin kulut maksaakseni. Tosin eipä tuo kakkosGolfi ollut kovinkaan kallis, myin sen sitten parin vuoden päästä 2000mk:lla eteenpäin. Se olikin pitkään paras auto mitä oli, kotopaikassa ja mun ajot mukaanlukien siinä oli lähtiessä 260tkm ja kun ostettiin 135tkm. Kyllä näihin sai maatöitä tehdä ihan riittävästi etten koe mitään ilmaseks saaneeni.

Jaa tämä sivu