Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Se keula painaa. Hiilikuitu haarukka on aika mukava ainakin tossa mun cyclocrossissa.Onko jotaki järkevää taikka vastaavaa ulkogalaktista selitystä, miksi ns. gravel kategorian pyörissä hyvin hyvin harvoin on edessä jousitusta? Siis semmonen max 50mm liike. Mainoslauseissa kuitenki väitetään että pallorenkaan sektorille asti olis ihan etopeli umpijäykkä konkeliMeillä on ny töissä pyöräetu, taikka semmonen itse maksetaan ja sitte halvennusta syntyy pidemmässä juoksussa veronkierto juttu. En ole ihan nyt myyty mitä haluan, taikka mikä olisi se optimaalisin, jota voisin kuvitella hyödyntäväni eniten, heti pallorenkaan jälkeen
![]()
Noissa on kiinnikkeet kaikille himmeleille ja ajoasento tollasessa on hyvä. Tollasesta ohjaustangosta saa useamman erilaisen otteen eikä tarvi pönöttää samassa asennossa koko päivää.^^ ei puutu kuin lokarit, tarakka ja ajoasento.
Jaa se joustaa, en noin kyllä osannu aatella ja sit ton keveys jutun unohdan aina ja tykkänään. Kyllä se on siitä satulan päältä eniten kevennettävissä, eikä tarvii antaa vaihdossa vanvinta jalkaa edes.Se keula painaa. Hiilikuitu haarukka on aika mukava ainakin tossa mun cyclocrossissa.
Aika huikee olis tuommonen![]()
Niner MCR 9 RDO Full-Suspension Gravel Bike
We checked out Niner's MCR 9 RDO full-suspension gravel bike at Sea Otter Classic last weekend. Here's an overview of everything we know about it...bikepacking.com
Keyvyitä ovat ja ketjulinja on pääosin aina vinossa. Syö ketjua ja ratasta ihan erilailla. Vaihdepyörän ketju on vielä kapeampikin kuin yksivaihteisen.Ei meinaa millään oppia, että polkupyörän rattaat on nykyään ihan kuraa. Väittäisin et pentuna ajoin yhdellä ja ainoolla fillarilla 100 x sen mitä omat juniorit on ajanu omillaan. Nuorimmaisen fillarista on nyt useimmin käytetyt rattaat sileänä.
Eihän 70-80 luvulla rattaita tarvinnut vaihdella vaikka jossain napavaihteisessa Torpedo tms navassa oli sama takaratas aina ajossa.
Nykyrattaat on kyllä kapeita ja kevytrakenteisia mutta mieleen hiipii väkisinkin jonkinlainen kusetus valmistajien taholta. Onko ne kertakaikkiaan niin pehmeitä ne rattaat.
Semmosia ne oli jo 15 vuotta sitten. Sieltä tuo sen tyyppisten voimansiirtojen hylkiminen itsellä kumpuaa. En huoli itselle käyttöön pyörää jossa on rataspakat. Napavaihteessa kestää ketju kun takarattaassa on kokoa.Ei meinaa millään oppia, että polkupyörän rattaat on nykyään ihan kuraa. Väittäisin et pentuna ajoin yhdellä ja ainoolla fillarilla 100 x sen mitä omat juniorit on ajanu omillaan. Nuorimmaisen fillarista on nyt useimmin käytetyt rattaat sileänä.
Eihän 70-80 luvulla rattaita tarvinnut vaihdella vaikka jossain napavaihteisessa Torpedo tms navassa oli sama takaratas aina ajossa.
Nykyrattaat on kyllä kapeita ja kevytrakenteisia mutta mieleen hiipii väkisinkin jonkinlainen kusetus valmistajien taholta. Onko ne kertakaikkiaan niin pehmeitä ne rattaat.
Wattimittarin mukaan olen kilowatin verran tarjoillut vaihdepyörän ketjusta tehoa läpi eikä se ole katkennut.Ihan ala-arvoisiahan ne on.
Ei pitäisi olla edes teoriassa mahdollista että 13 vuotias langanlaiha lapsi pystyy sotkumaan polkupyörästä ketjut poikki. Ei edes kuluneita.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.