Tervetuloa Konekansa-foorumille!

Liity Konekansa-foorumin jäseneksi (ei maksa kuin vaivan) ja käy peremmälle! Sisäänkirjautumattomana et näe aivan kaikkea foorumin sisältöä.

Mainoksiakin vilisee niin, että silmiä kirvelee. Jäsenenä elämäsi olisi paljon siedettävämpää. ;)

plasmaleikkurin hankintaa

Viestiketju osiossa 'Valmistus, työkalut' , aloittaja Nuffi4dm, 23.3.2012.

1. Nuffi4dm

Nuffi4dm Kansalainen

Saadut tykkäykset:
    0
    Tarvetta ilmaantunut tuollaiselle 50A plasmaleikkurille, onko kukaan tilaillut euroopasta viimeaikoina? kiinalainen halpakone kelpaa tarkoitukseen, kunhan osia myös saatavilla. Suoria linkkejä saa ehdottaa. Suomestakin tuollaisen saa n.450e hintaan joten halvempi tai parempi sen pitää olla.

2. herra47

herra47 Tulokas

Saadut tykkäykset:
    0
  3. Nuffi4dm

Nuffi4dm Kansalainen

Saadut tykkäykset:
    0
  4. -th-

-th- Kansalainen

Saadut tykkäykset:
    24
    Itsellä on kiinalainen badge eikkuri, jahtasin ajansaatossa kulutusosien kauppaajan kiinasta ja hinta asettui harrastajalle kohilleen, asiallinen kauppamies. Käytännössä saan , ainakin toistaiseksi palikat n. 1/8 eurokauppiaiden hinnasta, toimitettuna. En trokaa osia sen kummemmin, lähinnä etsin oman käyttöön osia ja tarvikkeita.kiinalaiset osaa ja tajuavat miten kauppaa käydään, usein homma toimii just niinkuin strömsöössä, nyt pitää koputtaa puuta eli ohtaa tietysti.

Tässä siis vinkki täkäläisille, tarkistakaa hintoja tai tehkää jotain jos kiinnostaa kilpailla kiinalaisten kanssa.....tietysti täkäläinen verotus kusee nilkkaan, eli buffatkaa byrokraatteja jos tahotte harrastuskamaa kohtuuhintaan. Hinnoissa on ilmaa ihan saatanasti.

#4 -th-, 28.12.2013
    Viimeksi muokattu: 28.12.2013
  5. borg

borg administi
    Ylläpitäjä

Saadut tykkäykset:
    3 808
  6. Digiootti

Digiootti Kansalainen

Saadut tykkäykset:
    9
  7. tjrun

tjrun Kansalainen

Saadut tykkäykset:
    0
    Onkos hyvin toiminu, itellä on stahlwerk tig ja se on kyllä toiminu kotikäytössä ihan hyvin, mutta plasma pitäs ostaa minunkin, everlast ja stahlwerk ois vissiin vaihtoehtona.

8. jusape

jusape Mr Horsepower
    KK Plus ADpack Betatester NoAd

Saadut tykkäykset:
    2 988
    Mites on mahtanut ketjun aloittajan plasman hankinnan kanssa käydä, ei ole päivityksiä tullut asiaan....
    Ja kohta on vuosi, kun kirjautuneenakin on ollut ? Olisi mukava kuulla miten on asia mennyt :exclaim:

9. Patse

Patse Kansalainen
    KK Plus pack

Saadut tykkäykset:
    6
    Mä ostin vajaa vuos sitte everlastin 60a:n kolmivaihe plasman..Makso sillon 900 e tai jotain sielläpäin, alle tonnin kuitenkin.. Varmaan ihan hyvä vehje jos osais säädöt laittaa vimpan päälle niin ei tarttis niin paljoo siistii palikoita rälläkällä.. Mutta hiukankin vaikempaamuotoo ja paksuu rautaa niin nopeuttaa rälläkkään verraten ihan ISOsti, mutta tällä omalla käyttömäärällä mitä ite tarvinnu niin ei hauku hintaansa ehkä ikinä.. Ainakaan jos aattelee että mä oon paikallisessa pajassa saanu yleensä ite leikellä/työstää rautoja ilmaseks kun hakenu raudan sieltä.. No, oon mä muutamankympin saanu rahaakin ton k'äytöllä kun muutamii rautoja leikkelin sillä mutta joo, lankahitsikoneen hankintaan verraten tää oli hieman kallis kone hyötyyn nähden, omalla harrastemäärällä.. On se kiva olemassa, mutta mulle olis varmaan riittäny hinnat alkaen mallikin, aattelin sillon että jos panostais hiukan enempi niin ei ainakaan kaduta..

Mut en mä tota ostosta kadu, pois en myy :)

10. Digiootti

Digiootti Kansalainen

Saadut tykkäykset:
    9
    Hyvin on Stahlwerk plasma muuten toiminut, paksummalla raudalla polttaa joskus sulakkeen. Olisi mieluimmin kannattanut tilata cut-60, joka on kolmivaihevirralle, tehoa olisi enemmän.

11. Arim

Arim Kansalainen

Saadut tykkäykset:
    1
    Shahlwerk 70 Plasman tilasin muutama kuukausi sitten ja oon ollu tyytyväinen.Rälläkällä tuli ennen leikeltyä palikoita mutta kun tarvii jotain kaarevaa muotoa tai lovea tehhä levyyn niin ihan ehoton peli.Ei kannata ostaa ihan pieni tehosta,koska nälkä kasvaa syödessä näidenkin laitteiden kanssa...paloaika suhteita vertailemalla löytyy oikea valinta.Sama juttu noiden hitsi vehkeiden kanssa...miten pitkään valokaari palaa ja millä teholla sen mukaan valitaan virtalähde. :p

12. 305

305 Kansalainen

Saadut tykkäykset:
    0
  13. borg

borg administi
    Ylläpitäjä

Saadut tykkäykset:
    3 808
    Netzspannung on 230V. Elikkä ei.

14. ABC

ABC Kansalainen

Saadut tykkäykset:
    0
  15. Naxxu

Naxxu Kansalainen

Saadut tykkäykset:
    8
    Mutta miksi maksaa käytetystä laitteesta saman hinnan mikä on tuossa ebay linkissä uuden koneen hinta toimituskuluineen ja siinä uudessa näytti olevan vielä poljin kaukosäädin tigille mitä ei tuossa torin ilmoituksen kuvissa ainakaan näy

16. ABC

ABC Kansalainen

Saadut tykkäykset:
    0
    Katsos hinnassa on Lapinlisä, pyytää saa mutta maksaa ei. :peuk:

Täällä olis työkaluja tarjolla. https://nettivasara.fi/products/pre_index

17. DjEzgo84

DjEzgo84 Härvelisti
    KK Plus pack NoAd

Saadut tykkäykset:
    539
    Nyt olis Kempin hitsikoneita kyllä edullisesti, mikäli haluais lähteä ajelemaan. Perr..

18. cardaani

cardaani Mulkwisti
    KK Plus pack

Saadut tykkäykset:
    2 709
    Noita työkaluja on ollut vissin jo useamman viikkoa myynnissä ja niitä on ihan uskomaton määrä! Joku niistä olis kiinnostanutkin, mut on kaakana.

19. jusape

jusape Mr Horsepower
    KK Plus ADpack Betatester NoAd

Saadut tykkäykset:
    2 988
  20. Taiteilija

Taiteilija Kansalainen

Saadut tykkäykset:
    261
    2vuotias plasmaleikkuri cut40 tyyppi Keskisen veljillä hommattu valovirtanen , pikkuhiljaa alkanut käyttö luonnistua , toki suuttimet älyttömän hintaiset kun en Kiinasta osaa tilata.nyt alkaa tuo pistooli osa olla lopussa , kuinka rakettitiedettä olisi itse sovittaa siihen jonkun muun poltin ja kaapeli ? Plussaa jos saisi halvemmat suuttimet neuvoja kiitos.

Jaa tämä sivu