• KAMIINA ON HÄTÄAPUKAMIINA - LUE TÄMÄ!

Kamiina ei ole EU:n rakennustuoteasetuksen vaatimusten eikä ekosuunnitteludirektiivin mukainen tuote. Sen hiukkaspäästöjä ei ole mitattu, eikä kamiinaa ole testattu EU-määräysten mukaisesti.

Tervetuloa Konekansa-foorumille!

Liity Konekansa-foorumin jäseneksi (ei maksa kuin vaivan) ja käy peremmälle! Sisäänkirjautumattomana et näe aivan kaikkea foorumin sisältöä.

Mainoksiakin vilisee niin, että silmiä kirvelee. Jäsenenä elämäsi olisi paljon siedettävämpää. ;)

Kamiina Pelaserin kaminat

Viestiketju osiossa 'Autamme Ukrainaa!' , aloittaja cardaani, 23.1.2023.

1. cardaani

cardaani Mulkwisti
    KK Plus ADpack

Saadut tykkäykset:
    10 382
    Pelaser liittyy mukaan valmistamaan kaminoita Ukrainaan. Pelaser tarjoaa laserleikkausta, plasmaleikkausta, vesileikkausta, särmäystä ja mankelointia, sekä jatkojalostusta.

Alustava tavoite on saada 100 kaminaa.

Näihin kaminoihin arinat tarjoaa Kuortin Rautakauppa Ky.

pelaser.fi

kuortinrautakauppa.fi

• Tykkään Tykkään x 15
    • Huippu! Huippu! x 3
  2. cardaani

cardaani Mulkwisti
    KK Plus ADpack

Saadut tykkäykset:
    10 382
    Pelaserin henkilökunta hitsaa osan kaminoista itse.

Nyt olisi myös mahdollisuus saada tästä erästä kaminanosia konekansalaisten tai muiden talkooporukoiden hitsattavaksi. Pelaser leikkaa ja särmää osat valmiiksi. Kuortin Rautakauppa toimittaa arinat, joten ne saadaan samaan matkaan. Nämä osat tulee olemaan Pertunmaan Kuortissa.

Jos herää kiinnostus asiaan, niin allekirjoittaneeseen voi ottaa yhteyttä yksityisviestillä, tai suoraan sähköpostilla cardaani (at) gmail piste com. Myös tähän viestiketjuun voi vastata.

• Tykkään Tykkään x 5
  3. Jurpolukki

Jurpolukki Syytinkiläinen

Saadut tykkäykset:
    517
    Voihan rähmä.Minä hätääseen muistelin notta tuohan on mun tekemä halli vuan ei. See mun tekele on etelämpänä Paasossa. Onko sillä merkitystä sillä alakuperäinen yrittäjä ompi häipynyt länsirannikolle.

Jaa tämä sivu