Moi.mulla on tarve ostaa MT1 kartiolla varustettu istukka Bernardo sorviin,mutta en löydä MT1 kartiota B versiona,joten kysyn käykö A versio.sinne pylkän reikään,vai ei?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom.: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Yleensä aina sorvin pylkässä käytetään nimenomaan tuota A-versiota. B-versio on vetopultilla varustettuja karoja varten.Näytä liitetiedosto 142391Näytä liitetiedosto 142392
Moi.mulla on tarve ostaa MT1 kartiolla varustettu istukka Bernardo sorviin,mutta en löydä MT1 kartiota B versiona,joten kysyn käykö A versio.sinne pylkän reikään,vai ei?
Lähinnähän tuo vaikuttaa pylkän karan liikkeeseen rajoittavasti ja monesti tuolla ei ole merkitystä.
Kartioissa on pieni aste-eroOutoa on se että aliexpressissä on satoja myyjia noille osille mutta B versiota MT1 koossa ei ole kenelläkään,koneen myyjältä Suomesta saisi mutta en viitsisi maksaa niiden hintaa.
Erikoinen versio koneesta Proficenter 250,kun eivät voi laittaa sorvin pylkkään MT2 reikää, vaan siellä on MT1jolloin ei käy porakoneen istukka kartioineen alotusreiän tekoon!
Jos ymmärsin oikein ,niin molempien kartioiden astekulma on sama, jolloin ei tarvii kuin laikkaa sen ohennuksen pois!
Mulla on jyrsinosan karassa pultti siinä akselin yläpäässä,ja kun sen avaa,niin onko tarkoitus kolauttaa siihen pultin päähän jota kartio irtoaa?Yleensä aina sorvin pylkässä käytetään nimenomaan tuota A-versiota. B-versio on vetopultilla varustettuja karoja varten.
Niin se pelaa, morsekartio voi olla tiukassakin jos on kiristetty liian lujalle. Laakerit siinä ottaa ne iskut sitte.Mulla on jyrsinosan karassa pultti siinä akselin yläpäässä,ja kun sen avaa,niin onko tarkoitus kolauttaa siihen pultin päähän jota kartio irtoaa?
Yleensä aina sorvin pylkässä käytetään nimenomaan tuota A-versiota. B-versio on vetopultilla varustettuja karoja varten.
Sieltä se vasaralla irtosi!Löysää ensin vaan , että tuntuu löysältä( esim puolikierrosta tai kierros) kolauttaa irti ja sitten loput auki.
Ja mielummin raskas vasara kun kevyt.