2024 PAUKKEET! Paukepäivät 2024, 25.-26.5. Huom! Ei yleisötapahtuma.

Viestiketju:
2024 PAUKKEET! Paukepäivät 2024, 25.-26.5. Huom! Ei yleisötapahtuma.

Tuossa vaan kun Eero ja Olli oli lauantaina täällä, niin vähäsen oli tästä asiasta siin samalla juttua......

Omat tiedot on maaliskuulta, niin en kehannu alkaa ensimmäisenä niitä julkaisemaan. Mutta ihan sama suunnitelma tuolloin oli.

Wolsu respoon....ainakin tulta riittää mutta.....

Mäkin oon vähän miettinyt mökiltä lainata Weberin palligrilliä. Briketeillä ei kyllä jaksa jos ei sit hifistelemään ala (ja sit jos alkaa, niin pitäs ehkä tilaa toinen kylmälaukku). Hiiliä vois tilailla...

Missähän mun makkaratikku-ukot on? Ne sopii Wolsuun ku nenä päähän. Testattu ja hyväksi todettu.

Pitäisikö taukovaunu tuoda Paukkeille, on kyllä hyvin kesken varustelut vielä =).

Pitäisikö taukovaunu tuoda Paukkeille, on kyllä hyvin kesken varustelut vielä =).
Sitä ei sitten yhtään tiedä, ketä sinne kenties saattaisi kömpiä nukkumaan.....
Kimikään kun ei viimevuonna ollut, niin ei Juha päässyt hänen telttaansa nukkumaan....

Ruokapuolesta senverran että Liekkitiimiltä varmaankin tulee sapuskaa ja sitä saa VAIN pinssiä vastaan tiettynä aikana päivästä(esim. parin tunnin ajan jaossa). Tähän ymmärrykseen olen pääsyyt..

Tarvii kai jotain keksiä mitä näytille tuo että kehtaa pelipaikalle tulla. Vuosikaudet olen vakiovierailija ollut ja yrittänyt olla järjestelyissä mukana tarvitessa.

Tarvii kai jotain keksiä mitä näytille tuo että kehtaa pelipaikalle tulla. Vuosikaudet olen vakiovierailija ollut ja yrittänyt olla järjestelyissä mukana tarvitessa.
Juu, niin olet ollut siellä myös talkooapuna jo perjantai illalla....

IMG_20240519_183309.jpg

IMG_20240519_183807.jpg

IMG_20240519_184406.jpg

IMG_20240519_185553.jpg

Kovin tekisi mieli tulla pelipaikalle kuten lukuisina vuosina on tapana ollut mutta maataisteluhommat ovat haittanneet harrastuksia eli näytille en ehdi saada kalustoa. Maataistelut saan alkuviikosta päätökseen että viikonloppu olisi vapaa mutta...

Olikos tässä joka pyörälle oma kartaani. Jämsässä on paikallisella moottori klubilla vastaavan näköisellä voimansiirrolla varustettu laite, joku hollantilainen tais olla.
Juu on. MAN on kuorkin merkki.....

Takaisin