Hieman ehdin tänään tutkia moottoria. Ainoa merkintä on lohkon valussa 2F4. Hyvän kipinän antaa. Onko johdot oikeinpäin vai onko väliä, en tiedä. Kerran pari sain pamahtamaan pakoputkessa. Kaasuttimessa ei ollut bensaa, ainoastaan ryyppykupista laitoin ainetta sisään.
Ventiiliviastahan myyjä jutteli. Ei ole hänellä ollut käytössä tämä moottori. Puristuksia koitin katsoa, reilu 3 bar sain mittariin, mutta ei nyt sellaista kunnon pyöritystä oikein tapahtunut. Välykset nyt ensin tarkistaa. Jos kannen saa ottaa pois, millainenkohan tiiviste siellä on? Massa vai kupari vai joku muu?
Huoltoluukusta koitin ykkösen veiviä ja välystähän siellä oli reilusti, veikkaan kymppejä. Tässä vaiheessa tuli pieni ostokrapula, paska myyntiin ja vaikka juodaan rahat. Mutta ei kai nyt ihan vielä passaa luovuttaa. Senhän voi saada shimmattua kaljatölkillä.
Ennakon säädin myöhäiselle starttausyrityksessä. Kai se niin kuuluu tehdä, jottei pätki niin pahasti takaisin?
Jotenkin hankala veivattava, vaihdekeppi tiellä ja rystyset varmasti jossain vaiheessa vaihteiston kyljessä. Tosin vain puolipuristeisista dieseleistä kokemusta veivauksen osalta.
Sähköstarttikin kävi jo mielessä
https://photos.app.goo.gl/eQdLGuv87hrVNMCF7

Ventiiliviastahan myyjä jutteli. Ei ole hänellä ollut käytössä tämä moottori. Puristuksia koitin katsoa, reilu 3 bar sain mittariin, mutta ei nyt sellaista kunnon pyöritystä oikein tapahtunut. Välykset nyt ensin tarkistaa. Jos kannen saa ottaa pois, millainenkohan tiiviste siellä on? Massa vai kupari vai joku muu?
Huoltoluukusta koitin ykkösen veiviä ja välystähän siellä oli reilusti, veikkaan kymppejä. Tässä vaiheessa tuli pieni ostokrapula, paska myyntiin ja vaikka juodaan rahat. Mutta ei kai nyt ihan vielä passaa luovuttaa. Senhän voi saada shimmattua kaljatölkillä.
Ennakon säädin myöhäiselle starttausyrityksessä. Kai se niin kuuluu tehdä, jottei pätki niin pahasti takaisin?
Jotenkin hankala veivattava, vaihdekeppi tiellä ja rystyset varmasti jossain vaiheessa vaihteiston kyljessä. Tosin vain puolipuristeisista dieseleistä kokemusta veivauksen osalta.
Sähköstarttikin kävi jo mielessä




