Muistaakseni kuskin puolella takapäässä liitos mikä alkaa vuotaan huohottimessa. Öljynsuodattimen jalka saattaa kuulemma alkaa myös vuotaanÖljy minun mielestä tulee kuskin puolelta moottoria sen tarkempaa en oo tutkinu
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Muistaakseni kuskin puolella takapäässä liitos mikä alkaa vuotaan huohottimessa. Öljynsuodattimen jalka saattaa kuulemma alkaa myös vuotaanÖljy minun mielestä tulee kuskin puolelta moottoria sen tarkempaa en oo tutkinu
Hmm.. Nyt muuten iski oikosulku ton huohottimen kasn onko diisselissä sama kuin bensassa.Muistaakseni kuskin puolella takapäässä liitos mikä alkaa vuotaan huohottimessa. Öljynsuodattimen jalka saattaa kuulemma alkaa myös vuotaan
Mikä muuten on tarkempi malli tolla baijerilaisella ?Siinä se öljynsuodattimen lähistöllä jossain vois vuoto olla
Sama suodatinsysteemi tainnu olla 80 luvulta asti käytössä.Suodatinjalan tiippari on varma vuotopaikka monestikkin.. jaa, mitenkä lie, useampaan tullu vaihettua.. omat 6 baijerilaista kylläkin ollu kaikki bensakoneella mut muistelen että samoilla nurkin se suodatin majailee..
E90 sarjaa sitten.Minä osaa muuta mallia sanoa ku 320 vm-08 diuseli koneella ja automaatti loodalla 177 heposta pellin alla
Sedaneista ei ainakaan yhtään katkennu mitä 3 kpl kerkes olla, tosin kahteen noista oli vaihettu jtn tyyninkiä alle..E46 bimmeristä Takajousista katkes kans sellanen 5cm pätkä takajousista. En tiä oliko pelkästään noiden farkkujen ominaisuus 300 sarjalaisissa.
Kyllä. Omaan T4:seen laitoin heavy duty jouset taakse niin katkeilut loppui siihen. Tosin etupäätäkin piti sitten nostaa ettei näyttäisi karvanoppacorollaltaT4 ja T5 portterit katkoo takajousiaan, merkityksetön kikkura päästä katkeaa ja suikkapää vaihdattaa käyttökelpoiset jouset uusiin.
240 volvoja ollut useita vaan en muista jousien katkenneen.
Samoin, jousia ei ole noista katkennut, mutta jousilautasia on mennyt etutolpista, paras oli kun kerran kylällä ajelin ja nokkaan kihosi kumin käry, siinä sitten naureskelin emännälle, että jonkun ritsassa kettinki hinkkaa kummiin... samantien alkoikin etukumeksi lörpöttää... Oli etuvieteri mennyt lahosta jousilautasesta läpi ja renkaaseen...T4 ja T5 portterit katkoo takajousiaan, merkityksetön kikkura päästä katkeaa ja suikkapää vaihdattaa käyttökelpoiset jouset uusiin.
240 volvoja ollut useita vaan en muista jousien katkenneen.
Ikinä ei oo bimmeristä vieteri poikennut mutta pussi kyllä kerran posahti....E46 bimmeristä Takajousista katkes kans sellanen 5cm pätkä takajousista. En tiä oliko pelkästään noiden farkkujen ominaisuus 300 sarjalaisissa.
Omasta 330xd:stä ne oli poikki yläpäästä ja kuinka ollakkaan katsuri ekana noita alkoi syynään.Ikinä ei oo bimmeristä vieteri poikennut mutta pussi kyllä kerran posahti....
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.