Nuoriso sen kulkuneuvot ja niiden kestävyys.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Janski
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Suodatinjalan tiippari on varma vuotopaikka monestikkin.. jaa, mitenkä lie, useampaan tullu vaihettua.. omat 6 baijerilaista kylläkin ollu kaikki bensakoneella mut muistelen että samoilla nurkin se suodatin majailee..
 
Siinä se öljynsuodattimen lähistöllä jossain vois vuoto olla
Mikä muuten on tarkempi malli tolla baijerilaisella ?
Bensakoneissa tota kyseistä huohotinmallia on ja emännän E91stä nihkeä yksi liitos moottorin takapäässä.
E46ssa ei taas öljyvuotoja ollu aikoinaan.
 
Suodatinjalan tiippari on varma vuotopaikka monestikkin.. jaa, mitenkä lie, useampaan tullu vaihettua.. omat 6 baijerilaista kylläkin ollu kaikki bensakoneella mut muistelen että samoilla nurkin se suodatin majailee..
Sama suodatinsysteemi tainnu olla 80 luvulta asti käytössä.
 
Minä osaa muuta mallia sanoa ku 320 vm-08 diuseli koneella ja automaatti loodalla 177 heposta pellin alla
 
Se toi kierrejousen katkeeminen voi olla osittain perssonin yläpään laakerin takkuamisesta/jumista johtuva. Kun tulee jousikierteen suuntaista kiertävää kuormitusta painon lisäksi, jousi kun on suunniteltu pelkstään eestaas liikkeeseen, eikä kiertovoimille ......
 
Jotkut merkit ja mallit katkoo niitä enemmän, toisista katkee tuskin koskaan.
Ukolla oli w124 300d,siihen vaihdoin jousia pariin otteeseen. Myös 240 Ölvö on jousenkatkoja.
 
T4 ja T5 portterit katkoo takajousiaan, merkityksetön kikkura päästä katkeaa ja suikkapää vaihdattaa käyttökelpoiset jouset uusiin.
240 volvoja ollut useita vaan en muista jousien katkenneen.
 
E46 bimmeristä Takajousista katkes kans sellanen 5cm pätkä takajousista. En tiä oliko pelkästään noiden farkkujen ominaisuus 300 sarjalaisissa.
 
E46 bimmeristä Takajousista katkes kans sellanen 5cm pätkä takajousista. En tiä oliko pelkästään noiden farkkujen ominaisuus 300 sarjalaisissa.
Sedaneista ei ainakaan yhtään katkennu mitä 3 kpl kerkes olla, tosin kahteen noista oli vaihettu jtn tyyninkiä alle..
 
T4 ja T5 portterit katkoo takajousiaan, merkityksetön kikkura päästä katkeaa ja suikkapää vaihdattaa käyttökelpoiset jouset uusiin.
240 volvoja ollut useita vaan en muista jousien katkenneen.
Kyllä. Omaan T4:seen laitoin heavy duty jouset taakse niin katkeilut loppui siihen. Tosin etupäätäkin piti sitten nostaa ettei näyttäisi karvanoppacorollalta :D
 
Ukon T4 portterista ei oo yhtään vieteriä katkennut, sen n.8-9v aikana, mitä on ollut......
Jokunen vuos sitten oli paksissa jopa "lievä" ylikuorma akkuromua ( 1204kg ) , kun kantavuus ilmoitettu n.800kg ......

Tuossa on muuten toinenkin kummallisuus, 4-5v sitten katsuulla sanosivat että olis pieni välys yläpallossa, ja pyöränlaakerissakin pientä alkavaa välystä .....
Mitään ko. asialle ei ole tehty, ja olisko 3-4krt sen jälkeen leimattu ilman, että niistä olis mitään mainittu......
 
Noissa T4 pornstarttereissa takajousten katkeamiset osuvat käytännössä aina alkuperäisiin jousiin joissa on ohennettu jousen alkupäät. Jälkiasenteisissa on lähes aina samanpaksuinen materiaali jousessa. Noiden katkeamisia ei ole vielä eteen osunut.
 
T4 ja T5 portterit katkoo takajousiaan, merkityksetön kikkura päästä katkeaa ja suikkapää vaihdattaa käyttökelpoiset jouset uusiin.
240 volvoja ollut useita vaan en muista jousien katkenneen.
Samoin, jousia ei ole noista katkennut, mutta jousilautasia on mennyt etutolpista, paras oli kun kerran kylällä ajelin ja nokkaan kihosi kumin käry, siinä sitten naureskelin emännälle, että jonkun ritsassa kettinki hinkkaa kummiin... samantien alkoikin etukumeksi lörpöttää... Oli etuvieteri mennyt lahosta jousilautasesta läpi ja renkaaseen...
 
Ikinä ei oo bimmeristä vieteri poikennut mutta pussi kyllä kerran posahti....
Omasta 330xd:stä ne oli poikki yläpäästä ja kuinka ollakkaan katsuri ekana noita alkoi syynään.
Vaihdoin vahvistetut tilalle ei katkennu sinä aikana kun se itsellä oli ja kaveri noita vahvistettuja suositteli orginellien sijaan noiden katkeemisten takia. Jotain hyötyä että kaveri ollu autokeskuksella aikoinaan töissä
 

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin
Ylös