Ei se kuitenkaan fysiikanlakeja muuta. Kastepiste löytyy varmasti.Eikö siellä oo ilmanvaihtokoje.
En minun kroppa ainakaan kestä nukkua vedossa muutenkaan.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Ei se kuitenkaan fysiikanlakeja muuta. Kastepiste löytyy varmasti.Eikö siellä oo ilmanvaihtokoje.
Ei siellä ollutkaan kuin ritilä. Voi happi loppua, varsinkin jos pierettää.Ei se kuitenkaan fysiikanlakeja muuta. Kastepiste löytyy varmasti.
En minun kroppa ainakaan kestä nukkua vedossa muutenkaan.
Pointtina että väite 1500 kilon käyttöpainosta on mahdoton. 450 kiloinen kuljettaja ei tohon mahtuisi mahdollistamaan tota väitettä.Mun silmiin ei osu kommenttia vastapainosta. Mutta se tuossa myyjässä on positiivista, että kerrankin nouto on mahdollinen. Normaalisti se ei ole mahdollista, vaan tuo myyjä ottaa varsinaisen katteen vaatimalla poskettoman summan toimituksesta.
Mä ostin uuden tigin ja plasman, vuoden takuulla.Onko se niin, että huutokaupassa jos uuden koneen myyt, siinä ei ole takuuta vai mikä juju siinä on uutta tavaraa kaupata tällaisissa kanavissa?
Talojakin myydään huutokaupassa, onko niissä sama homma? Kun esim se purkukuntoisena maininta ei poista myyjän vastuuta, mikäli hinta ei vastaa purkukuntoista.
Tai sauhusaunan.Noista jo jonkinmoisen tallinkin muurais.
![]()
Tiiliä – Kiertonet.fi
Päättyy 19.5.2025 18:00 - Myydään seurakunnan käytöstä poistuneen rakennuksen tiiliä (Pallivahan seurakuntakeskus). Nouto: Erikseen sovittuna ajankohtana, kuitenkin 14 päi...kiertonet.fi
Ei paljo koukkais duunimatkasta. Letka per päivä, ni syksyllä ois jo kotonaTai sauhusaunan.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.