Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Monesti ja useinmiten kyllä.kärriin runko-ohjaus.
Mies tietää tarkalleen mitä haluaa, ei siinä sen kummempaa. Luulen maKaik on liian pieniä ja sitten on liian iso. On se kranttu kun mikään ei kelpaa...
Missä käytössä Countyja oikein on muinoin ollut, kun ei se käänny lainkaan, kaartaakin vain hyvin loivasti? Vai ei kait ne jarruilla ohjannet kuin Bobcattia?
@tommin miltei naapurista lähtöisin oleva mun nyt jo edes mennyt sukulais mies veti countyllä vinssaamalla mettä ojia.
Nikkekö oli? Taisi joku vuosi sitten olla raato myynnissäkin? Majori pohjainen?
Minun sukulaisilla ja niken veljillä on ollut aikanaan "Majuriyhtymä". Kaksi Major Dieseliä, pillarimajori ja Alio-kaivinkone. Kasitien ja malmitien työmailla 1950 luvulla, siellä on soraa mätetty ja pilarilla penkkaa tasattu!
Alio-kaivinkone
Eiku se on Gaunti, Gounti, Goynti tai joku muu vastaava. Ei County. Kato vaikka nettikoneesta.Onneksi ei ole mitään perversiota Countyä kohtaan. Johtuu varmaan siitä, kun lapsena niitä ei nähnyt kuin tietyömailla jyrän edessä.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.