NETTIKONE, ym myyntipalstat,kaikille koneille, tai liittyvä , ei pelkästään traktorit

Viestiketju:
NETTIKONE, ym myyntipalstat,kaikille koneille, tai liittyvä , ei pelkästään traktorit

Fb:ssä tämmönen:
upload_2021-5-2_7-0-58.png
 
Aika siistin oloinen pv kuvien perusteella.

https://m.tori.fi/vi/83727059.htm

Ps. Onko se minun laitteista kiinni vai muillakin sama homma, että torin kuvat ovat aina todella huonolaatuisia?
Itsekin joskus jonkun kuvan kuitista liittänyt, mutta aivan turhaan, kun ei ole lukukelpoinen enää.
 
Peeveiden hinnat on karanneet käsistä.
On, mutta on niiden kunnostaminenkin loppu peleissä hintavaa. Ostin joku aika sitten periaatteessa ajosta jätetyn Peeveen 200€, mutta kohta tonnin laittanut osiin, eikä vielä ole katsastus kunnossa. Ja nyt tämä on kasattu tarvike osilla. Alkuperäisistä joutuu antamaan kultaa, josko enää edes mistään löytyy.

Kun olis tämän tiennyt silloin 90-luvulla...
 
On, mutta on niiden kunnostaminenkin loppu peleissä hintavaa. Ostin joku aika sitten periaatteessa ajosta jätetyn Peeveen 200€, mutta kohta tonnin laittanut osiin, eikä vielä ole katsastus kunnossa. Ja nyt tämä on kasattu tarvike osilla. Alkuperäisistä joutuu antamaan kultaa, josko enää edes mistään löytyy.

Kun olis tämän tiennyt silloin 90-luvulla...

Muistuu mieleen kun joskus kauan sitten isäukon työkaveri oli kysellyt ostaa mun aitoa Honda Monkeytä. Totesin että mun allekirjoitus papereihin maksaa sen-ja-sen summan, joka oli mielestäni halpa, ois sillä hinnalla keltaisessa pörssissä ollut ostajia jonoksi asti.

Oli kuulemma kolleega ruvennut ihan haistattelemaan ja todennut, että hinta on p.rseestä. Kaivanut jonkun liiterin mainosvihon esille ja sieltä esitellyt, että kato näitä myydään paljon halvemmalla uusia. Isäukko sitten mua ripittämään hinnoittelusta, jota sitten kyselin että missä ne tuolla liiterissä Hondaa ovat myymässä...

Oli justiin sitä ajanhetkeä kun tuli nämä kiinalaiset kopiot "Manki mopo" yms. Aika vähän tänäpäivänä harmittaa, että en myynyt.
 
On, mutta on niiden kunnostaminenkin loppu peleissä hintavaa. Ostin joku aika sitten periaatteessa ajosta jätetyn Peeveen 200€, mutta kohta tonnin laittanut osiin, eikä vielä ole katsastus kunnossa. Ja nyt tämä on kasattu tarvike osilla. Alkuperäisistä joutuu antamaan kultaa, josko enää edes mistään löytyy.

Kun olis tämän tiennyt silloin 90-luvulla...

Tapahtui vuosia sitten...naapuri olis halunnut ostaa PV:n pojalleen. Hinnaksi olin ajatellut jotain 500, mikä oli vielä suhteellisen kohtuullinen kokonaisesta ajokuntoisesta kapistuksesta. Oli kuulemma liian kallis ja liian huonossa kunnossa(joo, tietenkin olis pitäny olla täysin pränikkä, stanan nuukamaakari) Toivottelin onnea halvemman ja parempikuntoisemman löytämiseen(ei ymmärtänyt sarkasmia) Ai, niin ei kannata lähettää yyveetä ja koittaa ostaa peeveliä, mieluummin silppuan sen harriksen pilleillä paloiksi ja poltan. Performanssi ikuistetaan juutuuppivideoksi...
 
Viimeksi muokattu:
Aidon Hondamonkeyn myin eräällä romutorilla, oli "basket case", eli suurinpiirtein kaikki osat sankoihin purettuna, oli tulla käsirysy kuka sen saa 500€:lla ostaa, reilusti myin sen sille, jolla komein parta, emäntä oli makutuomarina, eli ehta pärstäkertoimen mukaan myynti:virnpeuk:
 
Tämä on ollut tosi kauan myynnissä, ehkä jo vuoden päivät. Kaivuri varmaan myyty.
Mahtaako etukuormaaja passata 685:een? Tai onko turhan järeä?
Tavallaan tuo traktorikin olis mielenkiintoinen. Tulis hieno pihakone, kun käsittääkseni mehuveto ja suunnanvaihdolla?
https://m.tori.fi/vi/73278200.htm
 
Takaisin
Ylös