Narutiivisteen vaihto MF135

Viestiketju:
Narutiivisteen vaihto MF135

Tiukassa tuntuu tieto olevan.

Borg kiitos vastauksesta, olen noita katsellut, mutta kun suora viittaus varaosakirjaan/korjaamokäsikirjaan/pääöljykanavaan puuttuu, niin olen jättänyt vielä toistaiseksi huomiotta. Koko silmämääräisesti oikeaa luokkaa, täytyy mittailla kun seuraavaksi pääsee mökille. Arkistossa on varaosakirja ja hajoituskuva numeroineen, mutta siitä puuttuu se tärkein eli varaosanumerot! Mahtaako kukaan tietää mistä tuo aineisto on arkistoon siunaantunut?

Masi

PS. Tulppa jää välilaipan alle, joten periaatteessa voisi harkita tulpan tiivistämistä tiivistemassalla, jonka laipan tasopinta "sulkee" ja pitää paikoillaan. Ensin on kuitenkin selviteltävä oikea ratkaisu ja siihen liittyvät menettelyt, ennen kun siirrytään "vippaskonsteihin"
20180623_154858.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Vanhemmat aineistot ovat ajalta ennen nykyistä softaa. Olen ne könttänä siirtänyt aiemmasta sijainnista. Tieto alkuperäisestä lähettämästä saattaa puuttua.
 
Sain poimittua Yesterday's tractors - sivustolta oheisen maininnan tulpasta
Eikä tosiaan seurakunnalla ole tietoa .... koneita on kuitenkin purettu, no tieto lisääntyy..
"Plug (11/16" cup type plug) on the end of the oil galley".

Masi
 
Vois vetää sen johtopäätöksen, että vikaa ei juuri koskaan ole ollut tuossa tulpassa...
 
Takaisin
Ylös