Viestiketju:
PAUKKEET! NÄHDÄÄN PAUKEPÄIVILLÄ 24.-25.5.2014!!!

borg

administi
Ylläpitäjä
Konekansa virallisesti suosittelee :peukku::peukku::peukku::peukku::peukku: Paukepäivät 2014 -tapahtumaa, johon on enää alle 2 viikkoa!

Tapahtuma järjestetään osoitteessa Heinimaantie 110, Sastamala. Jos sinulla on jokin näyttämisen arvoinen kone, tuo se Paukepäiville! Jos haluat nähdä hauskoja koneita, tule Paukepäiville! Jos haluat käyttää aikasi parhaalla mahdollisella tavalla, tule Paukepäiville! Jos haluat tavata hauskoja konemiehiä ja -naisia, tule Paukepäiville! ...jne...:oldtimer:

Lue Paukepäivien nettisivulta lisätietoa v. 2014 tapahtumasta!

Videoita edellisten vuosien Paukepäiviltä

v. 2014 Paukepäiviä sponsoroivat:

Metsälaurilan tila.jpg SK-Kaivin.jpg Kalaneuvos.jpg Haapamäen tila.jpg

Kilpipaino Oy.jpg Vammalan Eurokaivin ja kuljetus.jpg Maatuuli Oy.jpg kiviniitty.jpg

Sastamalan konepalvelu oy.jpg Äetsän paitapaino.jpg Tauno Kiviranta Oy.jpg Polarset Oy.jpg

Pub Dublin.jpg

Kotileipomo K. Jokiranta

Kuljetuspalvelu Krapi

JR-kaivuu ja louhinta

Putki-Petteri Oy

Jäte Hyppy Oy

Kiitos ja kumarrus tuestanne mainiolle kevättapahtumalle! :tapu:

Viimeksi muokattu:
sinne on täältä varmaan 500 kilometriä. tulisin jos olis lähempänä

MF 175 multipower

Meiltä on onneksi vaan 340 kilsaa per sivu. :)

Vs: NÄHDÄÄN PAUKEPÄIVILLÄ 24.-25.5.2014!!!

jjoo. kylä määki kävisin josse niin lähellä ois.:D

MF 175 multipower

Niin mitä puuhaa mulle on sinne keksitty.....? Olettaen että se isä muistaa mut hakea :D

Välimatka = 410 km ja maantie on musta eikä se oo ajamalla loppunut. En taida tehdä tota reissua vaikka mielenkiintoinenkin olis.

Romppeet varmaan to-iltana ja itte pe 12+ jälkeen....

Kuljetusta tänään kysytty kahdelle koneelle, ja myös ilmantuotantolaitosta lainaan kyselty siinä samalla. Vastaukset oli myöntävät......

Tuosta vähän heikosti näkee ilmantuotantolaitosta..... ( letku tais olla 3/4" kynsiliittimillä.... )

Näytä liitetiedosto 9090 Näytä liitetiedosto 9091

Ilmaliitäntä on sitten 1/2" sisäpuolinen kierre (Jusapella siis oltava ulkokierre) tai ehkäpä parempi on, että laitan Rosamundaan urospikaliittimen. Laitan kuvan liittimestä, koska niitähän on montaa lajia sorttia.

Ilmaisia Zetkalogoja Paukekävijöille

Lahjoitetaan :isäntä: Paukepäivillä 3 kpl oheisen kuvan mukaisia Zetkalogoja tarvitseville 1/jamppa.

materiaali 1,5 mm RST, pituus 140 mm. Reiät 3,4 mm halkaisijaltaan.

Tässä ketjussa voi ilmaista voimakkaan omistamishalunsa ja ikään kuin varata nuo kikkareet itselleen. Pe illalla ja lauantaina olen itse paikalla, jos jää sunnuntaille, niin voi kysellä vaikka jusapelta, joka oletettavasti on paikalla silloinkin.

zetkapyörylöitä.jpg

Minulle kelpaisi yksi kappale tuohon pikkutraktoriin, mikäli ei kaikki mene entisöijille.

Yyveellä lähestyttiin, toinen merkki varattu!

Yksi jäljellä.

Takaisin