Musiikkia jätteen kyllästämille korville

Viestiketju:
Musiikkia jätteen kyllästämille korville

Kyllä Willie Nelson on hieno artisti. Taitaa jo nauhoitella pian viimeisiä jäämistöjä. Ihan kelpo juttu ottaa ja tehdä cover versioita tässä kohden, mutta toivon että tulisi vielä hyviä omiakin. Pitänee tutustua mitä mainittu uusi levy sisältää.
 
Edelliseen. Ihan ihan kokonaan Willie Nelsonin uutta levyä ajatuksella kuunnellut, mutta yksi nousi ylitse muiden, joten laitan tämän tähän:
 
Lisäksi laitan kappaleen josta en ole varma alkuperäisestä esittäjästä. Ehkä tämä on QStone biisi kun infoa ei oikein löydy heti. Mikko Kuustosesta en yleensä niin pidä, mutta tämä biisi on rautaa. Vaikka sanoitus on talvinen, niin menee kivasti juhannukseen myös kun odotellaan aamua:

 
Lisäksi laitan kappaleen josta en ole varma alkuperäisestä esittäjästä. Ehkä tämä on QStone biisi kun infoa ei oikein löydy heti. Mikko Kuustosesta en yleensä niin pidä, mutta tämä biisi on rautaa. Vaikka sanoitus on talvinen, niin menee kivasti juhannukseen myös kun odotellaan aamua:


Luulen että kyseessä on Q.stonen oma biisi. Oltiin 7 kaverin ja tutun kanssa 1992 Savonlinnan seurahuoneella katsomassa Q.stonen keikkaa. Olin ilmeisesti ainut joka älysi soittaa ja varata pöydän. Kaikki muut olivat seisaaltaan tanssilattialla ja meillä oli 8-hengen pöytä lavan vieressä. Oli todella ikimuistoinen keikka.

Mikko Kuustosesta olen oppinut itse pitämään kun olen kuunnellut sen höpinöitä sen omasta matkasta. Uskovainen joka kasvoi ulos yhteisöstä ja tuli hylkiöksi entisessä yhteisössään. Löysi Blues-musiikin ja "rest is history".

Taitaa pari Qstonea löytyä CD:nä hyllystä vieläkin.
 
Siis Kuustonen on loppuviimein ihan varmasti hyvä jannu, ne enkelihommat vaan vierastuttanut musiikissa ja lisäksi tietenkin myöhemmin televisioesiintymisten äärimmäisen paskat huumorispiikit. Noh....

Jos en ole ennen laittanut niin nyt viimeistään. Tässä on niin hyvää tarinankerrontaa että mukava kuunnella. Eikö sävelkään ole huono:
 
Akkavoimaa ja silimien ruokaa:



Nämä saksalaiset tyäret tekkee toffeeta jalakoista kyllä:

 
Viimeksi muokattu:
Muutama kuukausi sitten kuulin radiosta. Kappale nuoruudesta joka ei kyllä ollut mitenkään omaa musagenreä silloin. Tämä "metalli" versio oli kuitenkin aika helvetin hyvä. Yllätys vielä että on 13 vuotta sitten tehty :eek:

 
Nyt ihan elävää musiikkia. Tervetuloa Pietarsaareen.
816F455F-F283-4F32-93DE-64599657FE09.jpeg
 
Takaisin
Ylös