Mpartyn Dicycle

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mparty
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Jotkut maksavat, että pääsevät vastaavaan kyytiin.

https://www.powerpark.fi/huvilaitteet/typhoon-360/

1745991668069.webp
 
No nyt olis 40mm putketkin rullattu, jos huomenna ehtus tekaseen sorvissa läjän holkkeja niin pääsis holkittamaan loputkin rullat
🤔
Ja viikonloppuna jos pääsis ainakin alottelemaan plasmauksia.

IMG_4106.webp
 
Plasmaan tuli läjä uusia suuttimia, schenkerin pitäs tuoda maanantaina ilmankuivain paineilmalinjaan ja nyt illasta sain taas vähän projektia eteenpäin, holkit tehty ja kaikki rullat holkitettu. Enää pitäs plasmata vajaa 80 osaa niin pääsis kasaamaan muitakin renkaiden kylkiä. Tosin sitten pitää vielä suunnitella ja toteuttaa jokaiseen 20 rullaan kiristys
🤔


IMG_4107.webp
IMG_4108.webp
IMG_4109.webp
IMG_4110.webp
 
Epäkesko on kyllä hankala käyttää, mutta helpoin toteuttaa kenties.
Tuossa täytyy olla kuitenkin kahtapuolen pulttia.
Tai mites, jos pelais irtokiilojen kanssa rullan ja sisävanteen välissä? Näin alkuun, kai se pultti pitää ilman säätöä?
 
Epäkesko on kyllä hankala käyttää, mutta helpoin toteuttaa kenties.
Tuossa täytyy olla kuitenkin kahtapuolen pulttia.
Tai mites, jos pelais irtokiilojen kanssa rullan ja sisävanteen välissä? Näin alkuun, kai se pultti pitää ilman säätöä?
Pultin pitäs kyllä pitää kun sen voi holkitusten takia vetää niin tiukkaan kuin haluaa. Tieten jos piirtäis ja plasmais noita epäkeskoja ja käyttäs irtokiiloja apuna kun säätää.
 
Jos ne epäkeskot olis pultin kannassa, kuten monissa autoissa tukivarren kiinnityksessä ohjauskulman säätö. Äkisti jostain autovaraosa nettikaupasta löytyy valmiita pultteja muttereineen ja mutterin puolen epäkesko prikkoja kohtuuhintaan.
 
Jos ne epäkeskot olis pultin kannassa, kuten monissa autoissa tukivarren kiinnityksessä ohjauskulman säätö. Äkisti jostain autovaraosa nettikaupasta löytyy valmiita pultteja muttereineen ja mutterin puolen epäkesko prikkoja kohtuuhintaan.

VAG b4/b5 nelivedoissa takatuennassa auraus ja camber on ihan kätsyillä pulteilla ja käytännössä ilmaisia kun periaatteessa ois vaihdettava osa avattuaan.
 
Ekan kerran noihin törmäsin 17-vuotiaana ruuvaressani -65 Barracudaani vai olikohan kaverin samanikäistä Valianttia.
Juu, on aika vanhoissakin kulkineissa nuita.
Tosiaan jostain Virosta vois löytyä aika edullisesti isompi määrä ja plasma kun osat leikkaa niin reikäkin tulee helposti venytetty versio.
 
Katsotaan, jos tässä on jossain välissä luppoaikaa niin miton, piirtelen ja leikkaan testisetin noita epäkeskoprikkoja. Tuleepa ainakin testattua miten ne toimisivat.
 
Jonkun verran taas eteenpäin, 30kpl rullien kiinnikkeitä leikottu 5mm levystä. Nyt on kahden renkaan kaikkiin kylkiin rullille kiinnikkeet. Huomenna jos ehtis aloittelemaan beadlockkien leikkuuta, niitä tarttee sen 48kpl.

IMG_4111.webp
 
Kuivain ja kunnon suodatin plasmalle menevään paineilmaan niin osien kesto ja leikkauksen laatu nousee merkittävästi.
Juu, kuivain on ollut mielessä jo pitkään kun tulee maalailtuakin jonkun verran ruiskulla mutta jotenkin vain jääny hankkimatta. Katsotaan miten vaikuttaa kun saa tontille ja asennettua.
 

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin
Ylös