Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom.: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Talvilaatua ? Mikä firma ? Tilaus, vaiko toimituspäivän hinnalla ?Pöötä tilattu bf tarjouksesta 2000 l, 1,249 €/l. Mitään muuta ei tähän talouteen ostettu.
Kesäistä, paikallinen Lantmannen Agro, talvi olis ollu 1,329€/lTalvilaatua ? Mikä firma ? Tilaus, vaiko toimituspäivän hinnalla ?
Kehu että Shellin kanssa diili, onko se sitten sama kuin st1. Saas nähdä minkä värisellä autolla tulee.Minkäs yhtiön ööliä myyvät ?
en tiedä monopolisoitumisista mutta otin tuvan lämmitykseen ja traktoria varten s-ryhmältä,kun edullisinta oli.Minä omilla kulutus tottumuksilla en käytä K-S ryhmien palveluita eli polttoaineissa Nesteen-Abc,n litkuja vaikka Maksakoon enemmän. Syy on että Suomen vähittäis kauppa ei saisi monopolisoitua!
Täälläpäin on kyllä ihan turha sanoa jotta kilpailu jotain vaikuttais polttoaineiden hintaan, hinnat on tasan yhtä korkeat/matalat, samaan tahtiin nousee ja laskee mutta mitään isoja poikkeavuuksia ei yleensä ole.Kilpailu vähenee yksien toimijoiden takia, pitkässä juoksussa sen ylihinnoitelun maksaa kulutajat.
No okei sanotaan että tietoisesti...yritin keulan ohi mutta tiedostin että ei onnistu pellille tulee ja niin tuli KRUNTS.Tais olla tahallinen.
Ja sitten käy niinkuin eilen. Ajelin ja seurasin hintoja. Tankkasin, kun omasta mielestä oli yhdellä asemalla, tai oikeastaan koko kylän kaikilla kolmella asemalla vähemmän kallista. Olisin kuitenkin päässyt hyvin vielä 100 km kotiinkin, mutta tiesin kotikylän hinnat. No 50 km eteenpäin seuraavassa pitäjässä olikin sitten 15 c halvempaa, mutta olin jo tankannut. Ja oli kotikylälläkin päivän aikana laskenut halvemmaksi.kannattaa ja jo muutama kilsa ajellakin
Ajelen kyllä mutta en hinnan takia alle 2€ oli litra kun viimeks tankkasin ja 50€ saa 50€ edestä ainetta.Näin se liikkuu, 1.62x-1.98x välillä...mulla jos tyhjempi tankki niin tekee helposti 15 egee toi hintaheitto matalimman ja korkeemman välillä joten vähä katella kannattaa ja jo muutama kilsa ajellakin
Kai se on loppunu jo aikasemmin, ei olis ollu enää miehestä tekijäksi.Lakkasiko veret seisauttauva vitutus @HannuIk ?
Pikku hiljaa, hälvenee. Veri kiertää jollain lailla.Lakkasiko veret seisauttauva vitutus @HannuIk ?