Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom.: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Maatilarautaa!Liukuoven alatuki jottei tuuli visko.
Ja Motonetistä 11l Albee seoskaasu 90€ ni 80€ hiilarista on aika hinnakas.Aika arvokasta.Puuilon kympin pullon vaihto 35e
Toisinaan saattaa se matka olla sellaiseen kauppaan pidempi ja kun kauemma ajelee ni sittenhän sitä ostaa sitä,tätä ja tuota kun kerta täällä asti ny kaupas käy..Ja Motonetistä 11l Albee seoskaasu 90€ ni 80€ hiilarista on aika hinnakas.
Sait 29 reikää pois!Noin 30 reikää muuttu yhdeksi
Seoskaasu on kaasuna, hiilari on nesteenä ja pullon riittoisuus käytössä on vähintään n.10x seoskaasun riittoisuuteen verrattuna.Ja Motonetistä 11l Albee seoskaasu 90€ ni 80€ hiilarista on aika hinnakas.
10kg hiilaria ?Aika arvokasta.Puuilon kympin pullon vaihto 35e
7,5kg10kg hiilaria ?
Nojoo siinä tulee toki vähän eroa muttei noin paljon. Pikaisesti internetskusta katsottuna 1kg co2 on n. 505l. Mulloli joskus 6kg co2 pottu mikä oli suunnilleen 10l kokoinen niin siinä olisi n. 3m3 kaasua. 11l 200bar pullossa on sitten se 2.2m3. 200bar ei tarvi vielä ottaa kompressibiliteettia huomioon, 300bar olis eri mut niitä ei taida enää oikein olla suojakaasuina.Seoskaasu on kaasuna, hiilari on nesteenä ja pullon riittoisuus käytössä on vähintään n.10x seoskaasun riittoisuuteen verrattuna.
Eli ei ole kallista kun vähän suhteuttaa asiaa.
Mutta se pullo pitää ensiksi ostaa. Hintaa 219€. Mulla kun on pullo valmiina joka oli ilmainen. Edellinen täyttö oli 5 vuotta sitten kun kulutus ei ole mulla kovin isoa joten aika kauan saa täyttää että olen samassa hinnassa.Aika arvokasta.Puuilon kympin pullon vaihto 35e
Ehken vähän reilun 20 vuotta, ehken liki tai jopa yli 25 vuotta, tuolla kulutustahdilla.Mutta se pullo pitää ensiksi ostaa. Hintaa 219€. Mulla kun on pullo valmiina joka oli ilmainen. Edellinen täyttö oli 5 vuotta sitten kun kulutus ei ole mulla kovin isoa joten aika kauan saa täyttää että olen samassa hinnassa.
Sait 29 reikää pois!
Terhi kymppi kyydissä. Onko noita ollut keltaisena, nähnyt harmaita ja punaisia. Itsellä ajan saatossa hapantunut harmaa, ei toimivana enään. Koppa kärsi pienen palovaurion peräpäähän, ja veljeltä karkas puuhun, niin joutui etupäätä parsiin pellillä ja popniiteillä. Ois kyllä ollut kiva kampe jos ois säilynyt.Kelkat kärryssä odottelemassa sidontaa, huomenna kohti Rovaniemeä ja kelekkamessuja. Eilen illasta Kiiaan uus turbo paikoilleen, uudet öljyt, jne ja kasaus siihen asti että sai ekan testikäynnistyksen. Tänään illasta loput kasaan, vikakoodien nollaus ja testailua. Käynnistyy hyvin, käy hyvin, reagoi kaasuun hyvin ja vetoja löytyy koeajolla. Yksi öljyvuoto pitää tukkia eli yksi tiiviste vaihtoon ja sitten yksi mystisempi ääni selvittää vielä. Ääni on parkaisu/rääkäisy, samanlainen kuin laturin remmi parkaisisi kun luistaa. Ääni kuuluu vain ja ainoastaan 3000rpm kohdalla, ei ennen eikä jälkeen. Ei vaikutusta vetoihin, jne. kummallakaan puolin tuota 3000rpm kohtaa. Pitää selvittää mitä tuossa 3000rpm kohdalla tapahtuu, ensimmäisenä kytkeä egr pois ja kattoa onko vaikutusta. Muuten auto olis valmis lähtemään Ukrainaan.
Näytä liitetiedosto 141943
Ei ole ollut keltaisia, tuo on meikäläisen 'Kätyrit'-versio.Terhi kymppi kyydissä. Onko noita ollut keltaisena, nähnyt harmaita ja punaisia. Itsellä ajan saatossa hapantunut harmaa, ei toimivana enään. Koppa kärsi pienen palovaurion peräpäähän, ja veljeltä karkas puuhun, niin joutui etupäätä parsiin pellillä ja popniiteillä. Ois kyllä ollut kiva kampe jos ois säilynyt.
Tuossa on jotain tuttuaNäytä liitetiedosto 141932 Näytä liitetiedosto 141933 vähentänyt Pajeron ruoste reikiä. Noin 30 reikää muuttu yhdeksi isoksi.
Kuule, varmaan muutama enemmänki, äskenkin näin tuulikaapin peilissä yhen.Hulluja on siis ainakin kaksi