Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom.: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Eikö ne oo semmosia tunnelmanluojia?Tutkittu kevyt takka valikoimia kaupoissa ja netissä.
Terassille se olisi tulossa.Eikö ne oo semmosia tunnelmanluojia?
Itseasiassa joo...on.Kääritty liinoja. Mutta varmaan väärinkääritty.
Se on joka sidontapaikalla kallis auto vieressä pysäköitynä kun tolleen käärii.
Ja pahimmassa tapauksessa jonkun kanssakulkijan pääkoppaSe on joka sidontapaikalla kallis auto vieressä pysäköitynä kun tolleen käärii.
Niitäkin on kuulemma sattunut.....Ja pahimmassa tapauksessa jonkun kanssakulkijan pääkoppa
Aina liinaa kääriessä koukku päälle.
Liinan pituudesta latvapäästä 1/4-1/3 osa kaksinkerroin, ja alkaa rullaamaan.
Niin että liinarullaa kuorman yli heittäessä koukku jää heittäjän käteen.
Märkiä liinoja en kans koskaan rullaile, ne kuivatellaan ensinJuurikin näin. Liinan pää ei näiverry ja on muutenkin nopsampi rullata kun on tuo 0.33 tai jopa lähes 0.5 kertainen suhde rullaati-rullaassa. Koukkua ei heitetä, mutta liinarulla kyllä (ja tiedetään mitä siellä heiton alla sitten on).
Se mitä ite ajellut tässä kyytejä, niin oon lähes järestään kieltäny kaikkia alkamasta särmäilemään mun liinoja. Mulla on Mersun lavalla parikin "muuttolaatikkoa", ja käskenyt viskomaan ihan läjänä sinne. Ite hoitanut sitten liinat taas asialliseen kuosiin niihin laatikoihin missä on käytettävät. Näin säästyy myös turhaa aikaa kuorman purkamisen jälkeen. Vielä kun liinat on välillä lumesta tai vedestä kyllästettyjä, niin niitä saa päivän-pari kuivatella kotosalla ennen kuin ilkiää rullata ja umpilaatikkoon ees sulloa.
Aina liinaa kääriessä koukku päälle.
Liinan pituudesta latvapäästä 1/4-1/3 osa kaksinkerroin, ja alkaa rullaamaan.
Niin että liinarullaa kuorman yli heittäessä koukku jää heittäjän käteen.