Mitä pukki toi?

Viestiketju:
Mitä pukki toi?

Mika 82

Kansalainen
KK Plus pack
Liittynyt
17 Marraskuu 2014
Viestit
13,652
Ilmeisesti naapuri kirjoittanut pukille, kun paketissa oli 230mm aeg:n laikkakone. Pitää varmaan palauttaa tuo naapurilta puoltoista kuukautta lainassa ollut makita...
 
Kuulokkeet,handfree laitteen,ea-laukun ja suklaata.
 
Tablettiin kannet, viileä peitto nukkumista varten, Toivo merkkistä pintahiiva olutta pullo ja paita.
 
Tähän märkään keliin sopivat kengät, tai olin ostamassa mukana ku ei noista kokosysteemeistä ota pirukaa selevää ettei tuu sitä vitutusvaihtorunbaa.
e045.gif
 
Mua´an arpa joista voittoa 30 euroa, kahvipaketin säilytys astia sisällä paketillinen kahvia, muuan t-paita. Paras lahja oli kuitenkin se että ensimmäinen joulu jonka sai olla vapaalla sitten lasten syntymisen. Oli vain paras kuulema myös lasten mielestä.
 
Pukki ruvennu kettuilemaan eihän tätä voi pitää edes pimeessä tallissa:facepalm:
 
Fingerpori-kirjan, villasukat, karamelleja eri muodoissa ja kännykän.
 
Lahjatoiveena oli 100pr catin ohuvia sukkia mutta en saanu 15paria. :D
Mikkää muu vituta aamulla herätessä ku ehtiä tuhannen erilaisen sukan joukosta paria. :D
Sitte ku osa sukista vielä kutistuu pesussa että saa suurinpiirtein nukkekotiin laittaa ni ei veny enää tähän 50 numeron pienen sievään jalakaan.
 
Suklaata, Jussi Pöyröön Pohojammaalta kotoosin kirjan ja kunnollisen Maton yhden käden rasvaprässin.
 
Mitäpä se pukki itse saisi...
5v kummipojan lahjoja täytyi valepukiksi pukeutuneena kanniskella kun sitä aitoa ei sitte näkynyt tänäkään vuonna. Täydestä meni kuin väärä raha, pojan pitkä piina, tuskallinen odotus päättyi säkenöiviin silmiin ja "oon ollu kiltti" vakuutteluihin. Olikin aika määrä kannettavaa
 
Villasukat, suklaata ja kirjan. Ei tullu sitä 58 tuuman töllöä vaikka sitä oon kuolannu. Joutuu varmaan ite ostaan o_O
 
Takaisin
Ylös