mistä Ison koon hylsyt ja kiintoavaimet?

Viestiketju:
mistä Ison koon hylsyt ja kiintoavaimet?

mftt

Kansalainen
Liittynyt
16 Joulukuu 2015
Viestit
1,312
mistä Ison koon hylsyt ja kiintoavaimet?+whitworth koot

Terve
Pitäisi löytää isoja avaimia koossa:
32-50mm kiintoavainsarja
Hylsysarja:koossa 1", 1 1/16, 1 1/8, 1 1/4, 1 5/16, 1 1/2, 1 5/8, 1 3/4, 1 7/8, 2" kuusikanttisia hylsyjä
Kiintoavainsarja: koossa 1", 1 1/16, 1 1/8, 1 1/4, 1 5/16, 1 1/2, 1 5/8, 1 3/4, 1 7/8, 2"
Yllättävän vaikea löytää nuita ison koon avaimia. Olen selaillut ebay:tä ja suomi kauppoja, mutta ei tärppää.
Esim. Kamasa, ampro, Carolus ym suht laadukkaat avain merkit käy.
 
Viimeksi muokattu:
No jopas on tarvetta erikoisille avaimille? Itse olen pärjännyt normi tuuma ja milli avaimilla paitsi yhden erikoisen tarpeen kanssa, koko oli 13 ja 14 mm välissä, ja 1/4 BSF taisi lukea avaimessa. Sellaista koitanut etsiä vaan ei tunnu ihan joka työkalu puljusta löytyvän.
 
No jopas on tarvetta erikoisille avaimille? Itse olen pärjännyt normi tuuma ja milli avaimilla paitsi yhden erikoisen tarpeen kanssa, koko oli 13 ja 14 mm välissä, ja 1/4 BSF taisi lukea avaimessa. Sellaista koitanut etsiä vaan ei tunnu ihan joka työkalu puljusta löytyvän.
Äläpä muuta sano.
 
Ittellä ei ole viel BSF-avaimille tullut tarvetta tän 30v aikana ....
 
Löytyy moisia avaimia ja tarviikin joskus kun Leyland käyttänyt tuota bsf/bsw kierrettä, siis Sisu kuoma-auton moottorit.

kierretappeja/pakkoja löytyy myös whitworttina .. suurin tais olla 2" BSW tämmöstä ei kyllä tarvi nii yhtään missään..
 
Takaisin
Ylös